۷۴۱۵۱۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

استیلی: باشگاه‌ها با تعامل به تیم امید کمک می‌کنند

مدیر تیم ملی فوتبال امید از تعامل باشگاه‌ها با این تیم خبر داد و گفت: خوشبختانه با حمایت باشگاه‌ها تمرینات تیم ملی امید در حال برگزاری است.

ایسنا: حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال امید درباره برگزاری تمرینات تیم ملی فوتبال امید گفت: از دو روز گذشته تا کنون تمرینات بازیکنان با انگیزه و شادابی خاصی پیگیری می‌شود و بازیکنان با تلاش فراوان تمرینات خود را برگزار می‌کنند. به مدت دو هفته و به صورت مستمر تمرینات ملی‌پوشان ادامه خواهد داشت و پس از آن دو بازی دوستانه با تیم‌های عراق و چین برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز مبرم بازی‌های تدارکاتی برای بازیکنان، خوشبختانه مسوولان فدراسیون به همراه کمیته ملی المپیک درصدد فراهم کردن این امر هستند.

مدیر تیم ملی فوتبال امید درباره تعامل باشگاه‌ها درباره در اختیار گذاشتن بازیکنان به تیم ملی فوتبال امید گفت: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی با باشگاه‌ها در این زمینه فراهم شده و حدود ۹۰ درصد از باشگاه‌ها با تعامل و همکاری شرایط را برای اجرای برنامه‌های تیم ملی فوتبال امید فراهم کرده‌اند. چند بازیکن از تیم تراکتورسازی تبریز به اردو دعوت شده که هنوز این بازیکنان به جمع ما ملحق نشده‌اند و با مذاکراتی که با مسوولان باشگاه و مربیان این تیم صورت گرفته امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

استیلی: باشگاه‌ها با تعامل به تیم امید کمک می‌کنند

وی گفت: بازیکنان سرمایه‌های فوتبال هستند و معتقدم حضور نداشتن در تمرینات تیم به هیچ وجه به آن‌ها باز نمی‌گردد. نباید اتفاقی رخ دهد که به راحتی ملی پوشی که به تیم ملی فوتبال دعوت می‌شود، نتواند در تمرینات تیم حضور داشته باشد.

مدیر تیم ملی فوتبال امید معتقد است که بحث تعامل باشگاه‌ها باید در هیات رییسه تصویب شود و باشگاه‌ها مجاب بشوند که بازیکنان خود را در اختیار تیم قرار بدهند.

استیلی ادامه داد: کارمان در ارتباط با شرایط تیم ملی امید بسیار سخت است و می‌دانم که اکثر مربیان شرایط ما را درک می‌کنند و می‌دانند که چه وضعیتی داریم. بازیکن هیچ تقصیری ندارد و باشگاه‌ها باید ما را در این زمینه همراهی کنیم. ضمن این که نظم و انضباط تیمی برای‌مان بسیار مهم است و امیدوارم با حمایت بیش از پیش باشگاه‌ها بتوانیم تمرینات خود را بهترین نحو ممکن برگزار کرده و برای بازی‌های جاکارتا آماده شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج