adexo3
۷۴۲۱۹۳
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

رئال، ماموریت جذب نیمار را به جریان انداخت

در حالی که کریستیانو رونالدو، فوق ستاره رئال در حال انتقال به یوونتوس است، رئال سعی دارد این ضربه سنگین را با جذب یک بازیکن بزرگ جبران کند: نیمار

ورزش سه: در حالی که کریستیانو رونالدو، فوق ستاره رئال در حال انتقال به یوونتوس است، رئال سعی دارد این ضربه سنگین را با جذب یک بازیکن بزرگ جبران کند: نیمار

جدایی رونالدو که در ۹ فصل برای رئال، ۵۴۱ گل به ثمر رسانده و تمامی رکوردهای گلزنی باشگاه را به نام خود زده، بدین معنا خواهد بود که باشگاه باید وجهه خود را با جذب یک بازیکن بزرگ حفظ کند. نیمار سال‌هاست که در برنامه های رئال جا دارد و در چند ماه اخیر، شایعه حضور او پیش از پیش شنیده می‌شود.

رویای پرز برای جذب بازیکن سابق بارسلونا، با توجه به اینکه او به عنوان جانشین رونالدو و مسی در سطح اول فوتبال شناخته می‌شود، بار دیگر فعال شده است. علاوه بر نمایش‌های درخشان نیمار، ستاره برزیلی با تمامی اسپانسرهای فعلی رئال نیز همکاری دارد که حضور او می‌تواند درآمدزایی فوق العاده ای برای باشگاه داشته باشد.

رئال، ماموریت جذب نیمار را به جریان انداخت

دشواری این انتقال اما در عدم تمایل پاری سن ژرمن به فروش ستاره برزیلی است. او که در تابستان گذشته با 222 میلیون یورو از بارسا به پاری سن ژرمن پیوست، ستاره اصلی این تیم در فصل گذشته بوده است. برای پاریسی ها، بازکردن درهای خروج نیمار پیش از اینکه چمپیونزلیگ ببرند، کار آسانی نیست.

خطر جام جهانی

نیمار در حال حاضر در جام جهانی به همراه تیم ملی برزیل، در مرحله یک چهارم نهایی حضور دارد و امشب باید به مصاف بلژیک بروند. درخشش او در این رقابت ها می‌تواند کار رئال را برای این انتقال بیش از پیش دشوار کند. اگر برزیل قهرمان جام جهانی شود، این احتمال وجود دارد که نیمار توپ طلا را کسب کند و این موضوع می‌تواند کار آنها را بیش از پیش دشوار کند. یکی دیگر از موانع مذاکره با بیلیونرهای قطری ، مذاکره اولیه با نیمار است و باید دید برنامه رئال چه خواهد بود.

با این حال رئال بر این باور است که حضور او می‌تواند جای خالی رونالدو، موفق ترین بازیکن تاریخ باشگاه را پر کرده و جدایی فوق ستاره پرتغالی را به دست فراموشی بسپارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • CR7

      هرگزجای رونالدوپرنمیشه هیچ وقت حتی بامسی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درسته

    • بدون نام

      نیمار با مسی خوب بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه

    • بدون نام

      بیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج