اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۴۲۳۰۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دشان: به هر ۲۳ بازیکنم افتخار می‌کنم

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، پس از پیروزی ۲-۰ مقابل اروگوئه، علی رغم رضایت از نمایش بازیکنان، تایید کرد که هنوز در دقایقی بی تجربگی شان به چشم می آید.

ورزش سه: فرانسه که در مرحله قبل موفق شده بود با نتیجه ۴-۳ آرژانتین را شکست بدهد، امشب یکی دیگر از غول های آمریکای جنوبی را از پیش رو برداشت و به جمع چهار پایانی جام جهانی راه پیدا کرد. دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه معتقد است که تیمش شایسته رسیدن به این مرحله بود اما به نقطه ضعف تیمش نیز اعتراف کرد.

او به خبرنگاران گفت:" بسیار خوشحالیم و به این تیم افتخار می کنیم. ما شایسته این پیروزی بودیم. ما مقابل آرژانتین هم کار بزرگی انجام دادیم. ما سطح بازی مان را بار دیگر بالاتر بردیم. ما هنوز از تجربه زیادی برخوردار نیستیم. این در بعضی دقایق دیده می شود اما این تیم بسیار آماده است.

دشان: به هر ۲۳ بازیکنم افتخار می‌کنم

ما به نیمه نهایی جام جهانی رسیده ایم. من به این 23 بازیکن افتخار می کنم. بعد از عبور از آرژانتین، راحت نبود که تیم را از رویا خارج کنیم. من به اینکه فرانسوی هستم، افتخار می کنم. دیگر هر نتیجه ای بگیریم، در جام جهانی ناکام نبوده ایم. حالا باید منتظر حریف بعدی مان باشیم. برای من فرقی نمی کند با چه تیمی روبرو شویم. ما مصدومی نداریم. کسی هم دوکارته نیست. تنها مسئله، بهبودی بلیز ماتوئیدی است."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج