اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۴۳۱۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یونایتد در پی جذب ستاره‌های جام جهانی

فوتبالدوستان در سراسر دنیا از اینکه جام جهانی ۲۰۱۸ به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود احساس ناراحتی می‌کنند ولی در انگلیس، رسانه‌ها می‌گویند انتقال چندین ستاره‌ی این جام به لیگ برتر برای انگلیسی‌ها خوشحال‌کننده است.

ورزش سه: هیروینگ لوزانو، وینگر مکزیکی یکی از این ستاره‌ها است. لوزانو بعد از بازی‌های درخشان خود در مرحله‌ی گروهی جام جهانی مورد توجه قرار گرفت و منچستریونایتد اولین باشگاهی بود که برای جذب او اقدام کرد. گفته می‌شود یونایتد برای جذب این فوتبالیست ۲۲ساله‌ی پی‌اس‌وی آیندهوون، ۳۵.۵ میلیون پوند در نظر گرفته است. یعنی سه برابر مبلغی که شیاطین سرخ می‌توانستند پیش از جام جهانی برای خرید لوزانو پرداخت کنند.

اما این رقم می‌تواند بالاتر هم برود چرا که گفته می‌شود بارسلونا هم به شدت خواهان به خدمت گرفتن لوزانو شده است. پی‌اس‌وی امیدوار است این خبرها به نبرد دو غول باشگاهی اروپا منجر شده و در نهایت پول بیشتری نصیب باشگاه هلندی کند.

یونایتد در عین حال برای جذب ویلیان برزیلی هم دست به کار شده است. گفته شده خوزه مورینیو برای انتقال هافبک چلسی به اولدترافورد با مبلغ ۶۰ میلیون پوند موافقت کرده است. اما یک بار دیگر آقای خاص با رقیبی همیشگی مواجه است : بارسلونایی که می‌خواهد ویلیان ۲۹ساله را به نیوکمپ ببرد. این هم می‌تواند به جنگ دو باشگاه بزرگ بر سر قیمت ختم شده و نقل و انتقالات این فصل را برای یونایتد بسیار پرهزینه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج