اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۴۳۱۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هازارد، پلن بی رئال پس از نیمار

روبرتو مارتینز، بلژیک را به نیمه نهایی رساند و درخشش ادن هازارد در این دیدارها، باعث شده رئال به او به عنوان پلن بی در صورت عدم جذب نیمار نگاه کند.

ورزش سه: مهاجم چلسی نقش عمده ای در موفقیت بلژیک در جام جهانی، به خصوص در دیدار مقابل برزیل ایفا کرد و ستاره تیمش بود. نیمار سال‌هاست که گزینه مورد علاقه فلورنتینو پرز است و ستاره سابق بارسا، خرید کهکشانی بعدی رئال خواهد بود. رئال امیدوار است که در تابستان پیش رو، فرصت خوبی برای جذب نیمار وجود دارد.

کریستیانو رونالدو در کمال تعجب، رئال را به مقصد یووه ترک خواهد کرد و فضای خالی برای حضور نیمار خالی خواهد شد. اینکه پاری سن ژرمن متقاعد شود گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال را تنها یک فصل پس از انتقالش بفروشد، به نظر کار دشواری می‌رسد و از همین رو رئال گزینه های دیگری نیز دارد.

هازارد ۲۷ ساله که تجربه خوبی در این مدت کسب کرده و آینده درخشانی پیش رو دارد، با نمایش‌های فوق العاده اش در بزرگترین صحنه ها توانسته توجهات رئال را به خود جلب کند. سبک بازی هجومی ، خلاقیت و دریبل زنی فوق العاده اش در رئال مورد تحسین است. به علاوه او نشان داده که در گلزنی نیز موفق است که با جدایی رونالدو که هر فصل حداقل ۴۰ گل می‌زد، حضور یک ستاره گلزن برای رئال بسیار مهم است.

ستاره سابق لیل نیز تمایل بسیاری به حضور در رئال دارد و این رویای اوست که این انتقال نهایی شود. پرز سابقه خرید ستارگان جام جهانی را نیز در کارنامه اش دارد: او سال ۲۰۱۰ اوزیل را به خدمت گرفت و سال ۲۰۱۴، خامس رودریگس راهی رئال شد. هر چند که در روسیه، کمتر بازیکنی توانسته خودش را به رخ بکشد ولی هازارد عملکرد بسیار خوبی داشته است.

این در حالی است که نیمار بسیار ضعیف ظاهر شده و این موضوع شاید شانس انتقال هازارد را بالاتر ببرد. در حال حاضر برنامه پیش فصل چلسی با توجه به نامشخص بودن سرمربی آینده هنوز معلوم نیست و این موضوع ممکن است روی بازیکنان تاثیر بگذارد. شرایط قرارداد هازارد با چلسی نیز به نحوی است که ممکن است باشگاه در ازای هیچ، او را از دست بدهد، چیزی که پدر نیمار نیز از آن مطلع است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج