adexo3
۷۴۳۲۷۸
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

کاوه الگوی استقلالی‌ها؛ ۸ برابر گران‌تر

 کاوه راهی را نشان بازیکنان ایرانی داد که در صورت خط خوردن از تیم ملی و نرفتن به جام‌جهانی هم می‌توانند سود زیادی کنند!

وبسایت نود: کاوه راهی را نشان بازیکنان ایرانی داد که در صورت خط خوردن از تیم ملی و نرفتن به جام‌جهانی هم می‌توانند سود زیادی کنند!

در چنین روزهایی از سالِ قبل بود که کاوه رضایی پیراهن استقلال را از تن درآورد و راهی بلژیک شد. کاوه ایران را به مقصد شارلوآ ترک کرد و در سالِ جام‌جهانی لژیونر شد تا شانس‌اش را برای جلب نظر سرمربی تیم ملی امتحان کند. رضایی با درخشش در فصل قبل تا آخرین اردو هم کنار ملی‌پوشان حضور داشت. ولی در لیست نهایی کی‌روش جای نگرفت تا به‌جای حضور در روسیه، تعطیلاتش را در ایران بگذارد. البته از دست دادن جام‌جهانی باعث نشد که کاوه از تصمیم فصل قبل‌اش پشیمان شود.

طبق ارزش‌گذاری سایت ترانسفرمارکت کاوه رضایی در بدو ورود به شارلوآ فقط ۵۰۰هزار یورو می‌ارزید. یعنی رقمی خیلی کمتر از ستاه‌های ایرانی. بستن قرارداد با این باشگاه بلژیکی کافی بود تا رقم ارزش‌گذاری کاوه دو برابر شود و به یک میلیون یورو برسد. حالا با درخشش در طول فصل، ارزش مهاجم ایرانی شارلوآ جهش چشمگیری داشت و طبق سایت ترانسفر مارکت، ۸ برابر شده است! یعنی اگر حالا به این سایت مراجعه کنید، رقمی که در مقابل نام کاوه رضایی نوشته شده، عدد ۴ میلیون یورو است. که کاوه را به سومین بازیکن گران‌قیمت ایرانی تبدیل کرده است. و در شارلوآ هم به طور مشترک گران‌ترین بازیکن تیم است.

راهی که حالا سه بازیکن دیگر ایرانی هم در پیش گرفته‌اند. بازیکنانی که شباهت زیادی به شرایط فصل قبل کاوه رضایی دارند؛ نه بازیکنی گرانقیمت‌ هستند و نه فیکس تیم ملی. در حال حاضر دو بازیکن ایرانی که در این فصل جذب شارلوآ شدند یعنی علی قلی‌زاده و امید نورافکن رقم‌شان در ارزش‌گذاری ترانسفر مارکت به یک میلیون یورو هم نمی‌رسد، اما کافی است مثل کاوه بدرخشند تا در یک فصل، راهِ چند ساله را بروند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الگوی لنگ هم هست

    • مونتلا

      خخخ درخشان مثل بازی حلویی العین که ششتاخورد و عین ستاره میدرخشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج