اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۴۳۵۱۹
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

شفر: تیم‌ها می‌خواهند ما را شکار کنند

سرمربی استقلال می گوید تیمش فردا به اردو می رود.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی استقلال می گوید تیمش فردا به اردو می رود.

وینفرد شفر سرمربی استقلال بعد از تمرین تیمش در جمع خبرنگاران درباره اردوی ترکیه گفت: فکر می کنم که مدیرعامل استقلال صحبت کردند و گفتند که فردا به ترکیه می رویم. این اردو برای فصل جدید اهمیت دارد. ما همه بازیکنان را با هم نیاز داریم نه فقط در زمین چمن بلکه باید جلسه آنالیز داشته باشیم و تمرینات داشته باشیم برای ساخت تیممان.

او افزود: ما نیاز داریم که تیم کنار هم باشند تا روزی دو جلسه یا حتی سه جلسه تمرین کنیم. بازیکنان جدیدی داریم و باید روحیه تیمی را بسازیم. اردو وقتی ممکن است که همه کنار هم باشند.

او درباره جدایی امید ابراهیمی و ناراحتی اش اظهار کرد: من بابت امید ابراهیمی خوشحالم. من می توانم بگویم وقتی به اینجا آمدم، سطحی که ابراهیمی بازی می کرد با الان فرق داشت. خوشحالم که با او می توانستم کار کنم. او در جام جهانی عالی بود. این یک کار ۱۰ ماهه است. نه فقط ابراهیمی بلکه برای بازیکنان دیگر هم اتفاق افتاد. خیلی از بازیکنان از سطح یک و دو به سطح پنج و شش رسیدند.

این اتفاق رخ می دهد که به مجید حسینی و ابراهیمی پیشنهاداتی دریافت کنند. ابراهیمی قلب ما و فرمانده تیم ما بود. بابت این شرایط خوشحال نیستم. اگر او برود، باید یک بازیکن جدید بگیریم که کار راحتی نیست. این فقط بابت یک بازیکن نیست که کسی برود و کسی دیگر بیاید، بلکه بحث ذهنی و روانی هم در اینجا مطرح است. زمان درحال گذر است و باید تلاش کنیم یک بازیکن جذب کنیم یا اگر نتوانیم، باید یک بازیکن از کره جنوبی یا جایی دیگر جذب کنیم.

او اضافه کرد: باشگاه روز گذشته به من گفته و دیدم که آقای توفیقی گفته می توانم دو بازیکن جدید بگیرم. در آینده نزدیک با السد در آسیا بازی داریم. همه تیم هایی که در لیگ خودمان هستند، می خواهند ما را شکار کنند. اگر بخواهیم در سطح خودمان باشیم، نیاز به بازیکنان خوب و سطح بالا داریم. نمی توانیم بگوییم امید و مجید حسینی بروند. اگر کسی از ما جدا شود باید بازیکنی در همان سطح بگیریم.

چند ماه گذشته وقتی بحث بازیکن خارجی می شد، این را می شنیدم که به دلیل مشکلات دلاری جذب بازیکن شاید راحت نباشد ولی الان خوشحالم که به من گفتند می توانیم این کار را انجام دهیم و امیدوارم بتوانیم زودتر قراردادها را امضا کنیم. ما در گذشته خوب کار کردیم و از این بابت خوشحالم. این فقط در استقلال رخ نداد.

این در کارلسروهه هم رخ داد. هرجایی بودم بعد از یک سال باشگاه های ثروتمند می آیند و بازیکنان ما را می گیرند. در آینده چیزی که لازم داریم، این است که با جوانان قرارداد خوب و بلند مدت ببندیم و به شکلی نباشد که آنها بتوانند براحتی از جمع ما جدا شوند. دقیقا اتفاقی که برای نورافکن رخ داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد س

      یک کلام هم شنیدیم از مادر عروس خخخخخ این دیگه چقدر کلاشه در و تخته جور شده تو باشگاه کیسه

    • مهرداد س

      خوشحاله که دلار رسیده
      از کجا با چه قیمتی و چطور

    • مرگ بر سیاسی بی دین

      شوفر

    • بدون نام

      خفه شو .منافقین از کفار بدترند !

    • بدون نام

      خوب امید ابراهیمی تا بوده و نبوده همینجور بازی میکرده که عالی هم بوده یه جور میگه تغییر کرده انگار الان رئال میخواتش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج