اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۴۴۳۳۰
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

شجاعی مصدوم به جام جهانی رفت

به گزارش رسانه‌های یونانی مسعود شجاعی به علت مصدومیت زانو نتوانست ایران را در دو دیدار مقابل اسپانیا و پرتغال همراهی کند.

خبرورزشی: سایت «enwsi» یونان فاش کرد مسعود شجاعی پیش از رقابت‌های جام جهانی با مصدومیت زانو مواجه شده بود و پزشکان در یونان به او پیشنهاد داده بودند عمل آرتروسکوپی را انجام دهد. عملی که دوره یک ماه تا یک و نیم ماهه نقاهت را به دنبال داشت و حضور مسعود در جام جهانی را به مخاطره می‌انداخت. در آن زمان درد زانوی مسعود غیرقابل تحمل شده بود، اما آنچه که او بیش از هر چیز می‌خواست، سومین حضور در جام جهانی بود که او را صاحب رکوردی بی‌نظیر در ایران می‌کرد.

به این ترتیب مسعود مصدوم به جام جهانی رفت و کی‌روش هم مخالفتی با این موضوع نداشت. برنامه این بود که او مقابل مراکش بازی کند و بعد از آن با توجه به شرایط او تصمیم‌گیری شود. به این ترتیب او بعد از بازی با مراکش با مشکل مواجه شد و دو بازی دیگر را از روی نیمکت به عنوان تماشاگر دنبال کرد. البته کی‌روش با این موضوع مشکلی نداشت و بیشتر به مسعود در رختکن و کنار تیم به عنوان الهام‌بخش بازیکنان جوان نیاز داشت.

سایت یونانی ادامه داد: مسعود شجاعی پس از پایان جام جهانی و در بازگشت به ایران عمل آرتروسکوپی را روی زانوی خود انجام داد و از ماه آگوست (مرداد) به میادین بازخواهد گشت. شجاعی با توجه به روابط دوستانه نزدیکی که با نیکوس زامانیس، مالک باشگاه پانیونیوس دارد، ممکن است به این تیم بازگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دلال موزامبیکی

    • شهرام

      وقتی با مربی فامیل باشی و وقتی نورچشمی باشی همیشه توی تیم هستی حتی وقتی سوار ویلچیر باشی . اینهم از کمالات جناب کیروش . بهترینها و آماده ترینها رو داشتیم ولی یه عده رو که نبرد و اون عده ایی رو که برده بود بازی نداد . ولی این افلیج بی مصرف .......... ولش کن بابا . بمن چه .

    • بدون نام

      این هم مدرک دیگری از دلالی کیروش حقیر. فقط بخاطر لجبازی سیاسی اونو برد با تیم به روسیه.

    • بدون نام

      غلط کرد رفت

    • بدون نام

      این هم از کثافت کاری های کیروش و حمایت های همه جانبه فردوسی پور.حالا کیروش پور اگر واقعا عادله تو ۹۰ این قضیه رو بررسی کنه.که بعید میدونم از کیروش جونش انتقاد کنه.

    • بدون نام

      شجاعی چشمی واشکان صرفا بدلیل لجبازی دلال بزرگ رفتن روسیه والبته خیانتکار بزرگ یعنی فردوسی پور اجازه انتقاد به احدی نمیده وکارشناسان ترسو مثله صدروحاج رضایی جرات انتقاد ندارن چون عادل جیره شون رو قطع میکنه لعنت به بی عدالتی که بدجوری مملکت رو فراگرفته

    • بدون نام

      یه مشت کامنت نویس ضد عادل اینجان که هیچ ربطی به این مساله نداره
      البته کیروش لجبازی کرد که شجاعی رو آورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج