۷۴۵۴۶۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

دستگیری چند هوادار استقلال مقابل وزارت ورزش

چند هوادار تیم فوتبال استقلال بعد از اعتراضات مقابل وزارت ورزش توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.

خبرگزاری فارس: برخی ازهواداران استقلال از وضعیتی که در این باشگاه هست، ناراضی هستند امروز مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کرده و با در دست داشتن بنرهای اعتراضات خود را به گوش وزارتخانه رساندند.

بعد از این تجمع اعتراض‌آمیز نیروی انتظامی در مقابل وزارت ورزش آمد و از هواداران استقلال خواست تا محل وزارت ورزش و جوانان را ترک کنند اما وقتی این اتفاق نیفتاد و تماشاگران استقلال روی درخواست‌های خود مبنی بر حضور وزیر در جمعشان پافشاری کردند باز هم نیروی انتظامی وارد عمل شد و این بار با دستگیری چند هوادار تا حدودی مقابل ساختمان وزارت ورزش و جوانان را خلوت کرد.

تماشاگران بعد از این که به نوعی صدای اعتراض خود را به گوش مسئولین وزارت خانه و نماینده حراست و همچنین رئیس مرکز اطلاع رسانی این وزارتخانه رساندند ساختمان وزارتخانه ورزش و جوانان را ترک کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Hiissss

      واقعا مسخره س
      اینا فازشون چیه
      اعتراض واسه چی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مسخرهاون سیستمی هست که دوتا تیم که از یکجا هزینه هاشون تامین میشه یکیش پنجره اش بسته هست براش بازیکن میلیاردی میگیرن ولی اونی که مشکلی تو جذب بازیکن نداره نمی ذارن قرارداد ستاره هاش رو تمدید کنه!!!. کدومش مسخره هست؟؟؟

      • محمد

        توقع دارین دیگه براتون چیکار کنن؟؟چند میلیارد دارن براتون آبنبات چوبی خریدن چند میلیارد دادن جبارف چند میلیارد میدن تیام دیگه چی میخوای؟؟؟

      • محمداکبر

        آخه وقتی مفتکی به پرسپولیس قهرمانی سوپرجام میدن تاهم آمار بردشون ببرن بالا وهم تعدادقهرمانی معلومه که یه مدیر بیکفایتی مثل افتخاری میارن تا لنگ به آرزوش برسه

    • داوید

      بیا اینم جواب مطالبه گری بحق

    • مهرداد س

      هوچیگری و نمایش برای ارز دولتی بیشتر که آخرش هن ۶تا ۶تا بخورن و دوباره فحاشی و فحاشی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زیاد حرف میزنی انگل نباش

    • satanicheel

      جوری میگن بازیکن میلیاردی گرفته پرسپولیس انگاربازیکنای خودشون رایگان اومدن به بازیکن سیصدمیلیونی دومیلیارد دادن واسه نیم فصل 7میلیارد به یه بازیکن دادن ارزدولتی دارن دوتاحکم کسرامتیازشون اجرا نشده با پول فدراسیون از اسیاحذف نشدن بازم طلبکارن

    • سيد

      اين ها ادم هاي بي دردي هستند كه با وجود اين كه مردم در فقر وگرفتار مشكلات معيشتي هستند بدنبال پرداخت ملياردها پول بيت المال به تيم هاي فوتبال هستند

    • بدون نام

      تو ای کشور کسی حق اعتراض نداره چون دشمن تلقی میشه وجاش پشت میله های زندانه یعنی با همین شرایط فلاکت بار بسازید وبمیرید تا اقا زاده ها زنده باشن

    • امیرعلی

      بابا یکی بره به اینا بگه وزارت ورزش حق کمک به این 2 تا تیمو ندارررررررررررررره!!! و هزینه هر 2 تیم از طریق سامانه هواداری تامین میشه و وقتی پرشپولیس 2 برابر کیسه طرفدار داره معلومه که درامدش بیشتره..این فهمیدنش سخته واقعا؟؟؟
      چطور وقتی تیام اومد تو تیمتون پندار تایم بود و کری میخوندین؟؟؟ وقتی زورتون میاد به تیمتون کمک کنید به وزارت چه مربوطه؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج