۷۴۶۳۱۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بگوویچ: شاگردان دالیچ خسته بودند

سرمربی گل گهر سیرجان گفت:فرانسه تیم بسیار بزرگی است و بازیکنانی همچون پوگبا، ژیرو، گریزمان و ... دارد و بازی کردن مقابل این تیم بزرگ و پر مهره بسیار سخت است.

خبرگزاری میزان: وینگو بگوویچ در خصوص بازی شب گذشته کرواسی مقابل فرانسه در فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: شاگردان دالیچ در این دیدار بازی خوبی از خود به نمایش نگذاشتند و چند اشتباه بزرگ مرتکب شدند که منجر به دریافت ۴ گل شد، متاسفانه بازیکنان کرواسی در بازی تمرکز خود را از دست دادند و نتوانستند پس از دریافت گل به بازی برگردند.

وی ادامه داد: فرانسه تیم بسیار بزرگی است و بازیکنانی همچون پوگبا، ژیرو، گریزمان و ... دارد و بازی کردن مقابل این تیم بزرگ و پر مهره بسیار سخت است. شاگردان دالیچ در این بازی بسیار خسته بودند و نتوانستند توانایی‌های خود را نشان دهند.

سرمربی گل گهر سیرجان در ادامه تصریح کرد: من به مردم کشورم و بازیکنان تیم ملی تبریک می‌گویم، چرا که یک افتخار بزرگ برای کشورشان رقم زدند، کرواسی یک کشور کوچک با آدم‌های بزرگ است.

بگوویچ در خصوص دالیچ سرمربی تیم ملی کرواسی گفت: دالیچ مربی جوان و پرقدرتی است و توانست کرواسی را به فینال جام جهانی بیاورد. او می‌تواند آینده بهتری برای خود رقم بزند و به موفقیت‌های خود در فوتبال ادامه دهد.

وی در خصوص اینکه اگر دالیچ در ایران بود می‌توانست موفق باشد یا خیر، خاطرنشان کرد: شرایط فوتبال ایران و کرواسی بسیار متفاوت است و نمی‌توان در این رابطه قضاوت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج