اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۴۷۳۱۹
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

شفر مامور مذاکره با خارجی‌ها شد

با استعفای افتخاری و حاشیه‌هایی که پیرامون معاون باشگاه استقلال وجود دارد، وینفرد شفر مامور مذاکره با بازیکنان خارجی استقلال شد اما معلوم نیست چه کسی قرار است قراردادهای تمدید شده آن‌ها را امضا کند.

ایسنا: سیدرضا افتخاری که بامداد امروز برای مراسم تدفین پدرش به تهران بازگشته است، نتوانست مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد سرور جپارف و مامه تیام و جذب مارکوس نیومایر ادامه دهد. هم‌چنین پندار توفیقی پس از چالش‌هایی که در فضای مجازی برای او و مازیار ناظمی پیش آمد، فعلا نمی‌خواهد در این مذاکرات دخالت کند و ماجرای استعفای افتخاری بیش از پیش باعث شده تا معاون ورزشی باشگاه استقلال از این مذاکرات کنار بکشد.

با به حاشیه رفتن افتخاری و توفیقی، اکنون وینفرد شفر مامور مستقیم مذاکره برای تمدید قرارداد تیام و جپارف و هم‌چنین جذب نیومایر است. این در حالی است که اگر شفر هم بتواند با این ۳ بازیکن خارجی به توافق برسد، مشخص نیست چه کسی قرار است پای این قراردادها را امضا کند و تکلیف قراردادهای جدید روی هوا می‌ماند.

همه این مشکلات در حالی است که سازمان لیگ استقلال را بازنده سوپرجام اعلام کرده و تیمی که فصل گذشته توانست به رده سوم برسد و به جمع ۸ تیم برتر آسیا برسد، اکنون حال و روز خوبی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • استقلال

      بهتر

    • بدون نام

      وزیر لنگی یعنی همین نمی خان نتیجه بگیره چرا پرسپولیس محروم داره بازیکن میگیره؟

    • حسن مهربان ازرشت,

      ازاول بایداین ماموریت رابه اقای شفرمیدادن,,ایشون میداستندمشکلات تیم کجاهستش,,بازهم دیرنشده, ,,عالیه,,اقای حتماموفق میشن درکارشون,,فقط بهش ایمان داشته باشیم وبهش فرصت بدیم ,

    • مهرداد س

      ااز اول هم معلوم بود بیشتر دلال هست تا مربی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بنازم به این دست پخت عالی وزیر ورزش خدا تمام بد خواهان استقلال را لعنت کنه نمیتونید تیم داری کنید تیم به کسایی بدین که از جون ودل تیم استقلال را دوست دارن نه کسایی که برای منافع شخصی و معروفیت به این تیم میان مدیرانی داشتیم که هنوز که هنوزه به خاطر چک شخصی که برای جدب و تقویت تیم کشیدن به دادگاه احضار میشن وای دم نمیارن اخه این چه بلاییه که سر تیم و هواداران ملیونیش دارید میارید مگه استقلال تیم ایرانی نیست اگه شانسی برای قهرمانی اسیا داربم غقط توسط استقلال صورت میگیره خیالتون راحت تیم دور دونه شما پرس پولی هیچ وقت قهرمان اسیا نخواهد شد چون اهه مردم سما را خواهد گرفت یا حق

      • بدون نام

        شفردلال نسبت .... هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج