۷۴۷۵۹۳
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

انتقال امباپه به رئال تقریبا غیرممکن شد

با قهرمانی فرانسه در جام جهانی، شرایط به نحوی پیش رفته که کار رئال برای جذب کیلیان امباپه بسیار دشوار و حتی غیرممکن شده است.

ورزش سه: با قهرمانی فرانسه در جام جهانی، شرایط به نحوی پیش رفته که کار رئال برای جذب کیلیان امباپه بسیار دشوار و حتی غیرممکن شده است.

حدود ۹۰ هزار هوادار فرانسه در لژ افتخار، بلندترین نقطه شهر که توسط ناپلئون در سال ۱۸۰۲ نامگذاری شد، جمع شده بودند. آنها پیراهن امباپه را به تن کرده بودند و پرچم فرانسه را تکان می‌دادند. با این اوصاف، انتقال کیلیان به مادرید تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد.

باشگاه پاریسی که کیلیان را با توافقی که در دو مرحله گرفته و باید رقم ۱۸۰ میلیونی را پرداخت کند تا گرفتار فیرپلی مالی نشود، به خوبی متوجه است که حضور کیلیان امباپه در تیم آنها اتفاقی بسیار استراتژیک خواهد بود. او که تنها ۱۹ سال سن دارد، پس از پله به دومین بازیکن جوان جام تبدیل شد که توانسته در فینال گلزنی کند. پله در این رابطه گفت:" اگر کیلیان ادامه بدهد و به رکوردهای من برسد، دوباره کفش هایم را به پا خواهم کرد."

انتقال امباپه به رئال تقریبا غیرممکن شد

امباپه توانایی های ویژه ای برای بالا بردن سطح فوتبال فرانسه دارد. چندین ساعت پس از قهرمانی در مسکو، ایستگاه‌های مترو در پاریس پر شده بود از شعار عجیب "آزادی، برابری، امباپه". در حقیقت امباپه به سمبل تیمی تبدیل شد که مثل تیم سال 1998 که توسط شیراک ، رئیس جمهور وقت، به شدت مورد تعریف و تمجید قرار گرفت و راهی لژ افتخار شد، این بار توسط مکرون اتفاقی مشابه برایش رخ داد.

طبق مقاله ای که روز گذشته مجله نیویورک تایمز منتشر کرده، امباپه محصول خالص مهاجران اروپایی است که می‌جنگند در این قاره به جایی برسند. 16 آفریقایی یا فرزندان آفریقایی ها که به تیم ملی فرانسه راه یافته اند، نشانه موفقیت این مهاجرت هاست.

انتقال امباپه به رئال تقریبا غیرممکن شد

امباپه در شهر بوندی در ۱۰ کیلومتری پاریس به دنیا آمد. او پسر یک مربی و بازیکن سابق هندبال است. در اتاق او در زمان نوجوانی، همه جا عکس‌های کریستیانو رونالدو که در برنابئو حضور داشت، به چشم می‌خورد. او حتی به والدبباس آمده بود و با زیدان نیز ملاقات کرده بود. ولی پدر او معتقد بود که برای ترک فرانسه هنوز خیلی زود است. امروز اما انتقال او به مادرید خیلی دور از ذهن خواهد بود.

نشریه اکیپ روز گذشته مدعی شد که امباپه در کنار بازیکنانی مثل گریزمان، از جدی ترین گزینه ها برای کسب توپ طلا خواهد بود. همچنین لیگ فرانسه نیز او را به عنوان چهره اصلی این لیگ معرفی خواهد کرد. ولادمیر آندرف، پروفسور دانشگاه سوربون در این رابطه گفت:" بازیکنان فوتبال فرانسه ارزش خود را افزایش می‌دهند ولی اینجا بازی نمی‌کنند. تفاوت اینجا با لیگ برتر انگلیس و لالیگا مشهود است.

نشریه پاریسین نیز معتقد است که حضور امباپه در فوتبال فرانسه می‌تواند ستاره های بعدی را در سال‌های ۲۰۲۲، ۲۰۲۶ و حتی ۲۰۳۰ برای این تیم به ارمغان بیاورد. او توانایی این را دارد که به سطح مسی و رونالدو برسد و همین موضوع، کار انتقال او به رئال را تقریبا غیرممکن کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاپیتان

      خیلی بزرگش کردید
      از نظر من دقیقا به سرنوشت خامس و محمد صلاح دچار میشه
      و هرگـــــز در حد و اندازه های مسی و رونالدو نیست

    • haj- mehdi

      کاپیتان چرا در حد مسی و‌رونالدو نیست؟؟ مگه مسی و رونالدو تو این دوره چکار کردن؟؟ امباپه ۱۱ سال از مسی و ۱۳ سال از رونالدو کوچکتره۰ فرصت زیادی داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برادر انگار زیاد فوتبال نگا نمیکنی .اینو خوب بدون که حالا حالا ها مثل کريس پیدا نمیشه فقط شانس بدش این بود که تو تیم ملی قرار داشت که در حد قهرمانی جهان بازیکن نداشت وگرنه حتی پله و مارادونا ام در حدش نیستن انصافا .امباپه که جای خود داره .باید دید این بازیکن 17ساله برزیلی که امثال آوردن و شروعش از تیمار بهتر بوده چه میکنه .حداقل یه امیدی بهش داریم چون هیچی قیافه نداره بنده خدا تا مثل نيمار بره تو حاشیه و مطبوعات بجا بازی کردن سلبريتي بشه خخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج