اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۴۸۰۷۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

جلسه با فتحی، مانع از رفتن چشمی به قطر شد

روزبه چشمی، مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال قرار بود روز پنجشنبه با پرواز ساعت ۱۵:۳۰ راهی دوحه شود، اما او در آخرین لحظه از تصمیم خود منصرف شد.

خبرگزاری تسنیم: روزبه چشمی با دعوت‌نامه رسمی یکی از باشگاه‌های قطری قرار بود روز پنجشنبه راهی این کشور شود، اما بعد از ایجاد تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال در نهایت تصمیم گرفت که فعلاً در تهران بماند.

مسئولان باشگاه استقلال از این بازیکن خواستند تا چند روزی صبر کند و به همین دلیل چشمی به قطر نرفت. قرار است این بازیکن بعد از بازگشت امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال از ترکیه، جلسه مهمی با او داشته باشد تا وضعیتش مشخص شود.

این در حالی است که سیدرضا افتخاری، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال مدعی شده بود که چشمی برای تمدید قراردادش چهار میلیارد از این باشگاه درخواست کرده است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مونتلا

      واقعا متاسفم برای ادم های که همش دم از طرف دارن میزنند ولی تو جلسه فقط پولهای میلیارد ی رو طلب میکنند به عنوان یک پرسپولیسی امسال اینها تو دو تیم پایتخت زیاد هستند حتی معنی تعصب رو نمیدونند ای کاش میگفتند زیر یک میلیارد هر کی موند قدمش رو ی چشم هر کی خواست بره در کشور بازه برن بیرون نمونه اش کاوه .طارمی .ابراهیمی و شاید امیری همش داریم اینها رو بزرگ میکنیم بعد برای خودمان شاخ میشن کاوه رفت اروپا که جام جهانی رو بازی کنه طارمی رفت قطر که ترانسفر بشه اروپاه الان چی شد اون از تیم ملی خط خورد اون هم شده بازیکن قطری اینها رو باید ببینند و یاد بگیرن مثل ورزشکاران کره و ژاپن که فقط لیگ های اروپایی رو پسند میکنند و درجه دو هاشون میان تیم های قطری و عربی دلم از این شخصیت های دوگانه بهم میخوره چون همش طرف دارن دو تیم دارن از بابت اینها توهین میشنوند و بعد از رفتن شون قلب همه ای فوتبال رو به درد میارن اونی که میمونه طرفداران هستند نه بازیکن پس همشون عین هم هستند این متن هیچ کری نداره و از سر دل سوزی گفتم در هر صورت ببخشيد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج