اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۴۸۷۵۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ترکیب استقلال منهای وریا و تیام

تجسم اینکه ترکیب استقلال بعد از جدایی نورافکن، ابراهیمی، جابر انصاری، علی قربانی و به احتمال فراوان مجید حسینی در بازی نخست لیگ هجدهم مقابل پیکان چگونه خواهد بود، قدری گیج کننده است.

ایران ورزشی: تجسم اینکه ترکیب استقلال بعد از جدایی نورافکن، ابراهیمی، جابر انصاری، علی قربانی و به احتمال فراوان مجید حسینی در بازی نخست لیگ هجدهم مقابل پیکان چگونه خواهد بود، قدری گیج کننده است. در غیاب این جدا شده‌ها وینفرد شفر بازیکنانی همچون روزبه چشمی، وریا غفوری، مرتضی آقاخان و میثم تیموری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و وضعیت علی کریمی هم آنچنان با ثبات و اطمینان‌بخش نیست که بتوان گفت صددرصد در ترکیب بازی با پیکان قرار می‌گیرد.

اگر حضور همین علی کریمی نیمه سالم را در ترکیب اصلی استقلال در بازی آغازین لیگ محتمل بدانیم، استقلال لااقل با ۵۰درصد تغییرنسبت به فصل پیش لیگ را شروع خواهد کرد. گرچه ممکن است عقد قرارداد با تیام این بازیکن را در آخرین لحظه وارد ترکیب اصلی استقلال کند و مهاجم سنگالی طبق قولی که به شفر داده به واسطه تمرین‌های اختصاصی با آمادگی کامل به ایران بازگردد و سرمربی استقلال را متقاعد کند که او را در ترکیب اصلی بازی با پیکان قرار دهد اما حضور این بازیکن هم نمی‌تواند تغییرترکیب آبی‌ها نسبت به فصل قبل را گسترده و چشمگیر جلوه ندهد و شفر ناچار است با ترکیب تازه‌ای تیمش را راهی لیگ هجدهم کند.

البته بازگشت آرام آرام وریا غفوری بعد از مصدومیت می‌تواند استقلال را به ترکیب و هارمونی مطلوب فصل پیش خود نزدیک‌ترکند. یا احتمال تمدید قرارداد با جباروف که البته در اولویت کاری مدیران استقلال قرار ندارد و هدف اول آنها بازگرداندن تیام است، {بتواند استقلال را آنچه فصل پیش دیدیم نزدیک‌ترکند اما دایره‌ای از جابه‌جایی‌های شفر را ناچار می‌کند} تا روی عنصرهای تازه از راه رسیده سرمایه‌گذاری کند و تیمش را با همین بازیکنانی به میدان‌های آتی بفرستد که مدت‌ها درکنار هم تمرین کرده‌اند.

ترکیب استقلال منهای وریا و تیام

دروازه‌بان:

به نظر می‌رسد با ثبات‌ترین نقطه استقلال همین پست باشد. جایی که دو گزینه نام آشنا قرار دارند. یکی حسینی و دیگری رحمتی. استقلال بعید است از این نقطه احساس خطر کند مگر آنکه مدافعان کار خود را به خوبی فصل قبل انجام ندهند و در نتیجه دروازه استقلال هم آسیب‌پذیری بیشتری داشته باشد.

مدافعان میانی:

زوج محمد دانشگر و پژمان منتظری لیگ را شروع خواهند کرد اما این جابه‌جایی هم محتمل است که آرمین سهرابیان نیز در پست دفاع میانی بازی کند. جدایی مجید حسینی این ضرورت را برای استقلال ایجاد می‌کند که یک بازیکن دیگر در این پست بگیرد. دست شفر در این پست چندان پر نیست.

مدافعان کناری:

فرشاد محمدی مهر برای پست دفاع راست گزینه مناسبی است اما استقلال وریا را هم در این جناح دارد ضمن اینکه خسرو حیدری هم هست. در پست دفاع چپ اما گزینه‌ها نه آنچنان شاخص به نظر می‌رسند و نه با تجربه. استقلال فقط زکی پور و سهرابیان را دارد که شانس دومی برای بازی در این پست فعلا بیشتر است.

هافبک‌های دفاعی:

روزبه چشمی اگر سالم باشد و استقلال هم او را بخواهد هم در این پست بازی می‌کند هم دفاع میانی اما در حال حاضر فقط دو گزینه برای بازی در پست هافبکی دفاعی مطرحند. علی کریمی که درباره سلامتش حرف و حدیث کم نیست و فرشید باقری که امتحانش را فصل پیش در استقلال پس داد.

هافبک‌های هجومی:

ترکیب خسرو، ‌ا... یار و فرشید اقبال بیشتری برای حضور در بازی‌های نخست استقلال دارد اما یقینا استقلال در این پست بیش از همه نقاط جابه‌جایی و تغییر خواهد داشت. بخصوص اینکه مرتضی آقاخان به فرم بازی برسد، یا جباروف تمدید کند و حتی جباری بازگردانده شود. قائدی هم برای این پست گزینه است.

مهاجم:

در حال حاضرتنها روح‌ا... باقری بهترین گزینه برای بازی در این پست محسوب می‌شود. البته بازگشت تیام معادلات را تغییر می‌دهد اما شاید با وجود بازگشت تیام در بازی نخست باز هم باقری انتخاب نهایی شفر باشد. صیادمنش را هم می‌شود برای این پست به بازی گرفت و حتی فرشید اسماعیلی را.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درلیگ فوتبال ایران،بازیکنان تیم اول وتیم آخرازنظرفنی تفاوت چندانی ندارند..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج