adexo3
۷۴۹۹۳۶
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

برند بزرگ جهانی بیاورند، ولی نه با این خفت

رئیس برند آل‌اشپورت در خاورمیانه، گفت: برند جهانی برای تیم ملی انتخاب کنند و این مسئله هیچ ایرادی ندارد اما نه با این خفت. برای بدست آوردن این برند لحظه شماری شد و فکر می‌کردند با این کار چه اتفاق بزرگی رخ می‌دهد.

خبرگزاری فارس: وحید جعفری در مورد اقدام شرکت آدیداس در پاک کردن نام ایران از سایت اصلی خود و قرار دادن ایران در لیست تحریم‌ها، گفت: از ابتدا مشخص بود راه اشتباهی رفته‌ایم. کار بزرگ را باید متخصصان انجام دهند. در جایی که همه برند‌های دنیا به دنبال این بودند که اسپانسر تیم‌های ملی در جام جهانی باشند و با هم رقابت می‌کردند ما خودمان را شیفته برندی نشان دادیم و این فرصت را از خودمان گرفتیم که برندهای دیگر سراغمان نیایند.

وی افزود:‌ فکر می‌کردیم این تنها برندی است که می‌توانیم با آن به تیم خودمان پرستیژ بدهیم. متاسفانه از ابتدا مسیر را غلط رفتیم.وقتی آنقدر خودمان را راغب می‌دانیم با برندی همکاری کنیم این اتفاق می‌افتد که آنها مقابل ما ایستادگی می‌کنند و در این رویداد بزرگ هیچ امتیازی به ما نمی‌دهند. در همه جا مطرح شد که ما تنها کشوری بودیم که البسه را در جام جهانی خریداری کردیم.

مسئولان مربوطه در فدراسیون بعد از این اخبار از خودشان دفاع کردند اما همه می‌دانستیم این صحبت‌ها توجیه است. با خفت و خاری از برندی خواستیم به ما لباس بدهد. وقتی به این شکل التماس می‌کنیم شما شک نکنید آن برند در مقابل ما ایستادگی می‌کند و آن اتفاقی می‌افتد که نباید رخ دهد.

رئیس برند آل‌اشپورت در خاورمیانه در ادامه یادآور شد: ما دومین تیمی بودیم که به جام جهانی رفتیم اما به عنوان آخرین تیم لباس‌مان مشخص شد. یوزپلنگ پیراهن تیم ملی را به بهانه‌های مختلف که تکنولوژی لباس تحت تاثیر قرار می‌گیرد را حذف کردیم. همه خواسته های این برند را عملیاتی کردیم.

قرار بود ۲ میلیون یورو سود کنیم و آیا این اتفاق افتاد؟ کسی هست در این مورد سوال کند؟ شاهد بودم خیل عظیمی از مردم به دنبال لباس بودند اما لباس پیدا نمی‌کردند و به جای آن لباس چهار سال قبل آل اشپورت را برای حضور در ورزشگاه خریداری می‌کردند. هیچ فضایی برای ایجاد درآمدزایی برای ما در نظر گرفته نشد.

یک هفته قبل از جام جهانی تازه لباس ما مشخص شد. به چندین سایت و فروشگاه آدیداس مراجعه کردم، لباس تمام تیم‌هایی که آنها اسپانسرشان بودند وجود داشت و فقط لباس تیم ملی در میان آنها نبود. این لباس‌ها باید از کجا خریداری می‌شد که در آمد ۲ میلیون یورویی حاصل می‌شد. آیا ۲۰ هزار یورو از طرف آدیداس به دست ما رسید؟ قطعا جواب منفی است.

وی افزود: گفته بودم درصدی از این ارقام مطرح شده به واقعیت تبدیل نخواهد شد. اتفاقاتی دست به دست هم داد و منجر به این شد که تیم ملی ما که می‌توانست درآمدی داشته باشد موفق به کسب در آمد نشود. خودم برای فدراسیون آفر داشتم و آن زمان قرار بود ۵۰۰ هزار دلار یک کشور اسپانیایی به آنها پول بدهد. وقتی آدیداس به صورت غیر حرفه‌ای و زشتی ما را کنار می‌گذارد و شک نکنید دیگر ما خواهان‌های قبلی را نخواهیم داشت.

جذابیت جام جهانی برای هر برندی بالاتر از قبول اسپانسری تیم ملی‌ای است که قهرمان جام ملت‌های آسیا شده باشد. این آسیب‌ها و ضرر و زیان‌هایی است که از این بابت که فاقد یک تجربه خوب برای این کار بودیم به دست آمده است.

جعفری در ادامه تصریح کرد: شاهد اتفاق بسیار تلخی بودیم و به گفته خود مهدی تاج در یک اقدام سخیف این برخورد با تیم ملی شد. شان ما بسیار بالاتر از این است که به دنبال برندی باشیم که شان ما را حفظ نکند. ورزش جایی است که سیاست در آن دخیل نیست اما می‌بینیم که این برند ما را تحریم می‌کند و اتفاقی می‌افتد که خوشایند مردم و فوتبال ما نیست.

برای هر ایرانی و ورزش دوست این اتفاق سخت است. وقتی این خبر را شنیدم بسیار متاسف و متاثر شدم. هر جای دنیا این اتفاق می‌افتاد مسببان این کار باید به مردم پاسخگو بودند اما من مطمئنم با یک بیانیه این کار سخیف و زشت توجیه می‌شود. مطمئن باشید شرکت آدیداس از این بابت عذرخواهی نمی‌کند.

وی افزود: شاید دوستی در این شرکت از زبان خودش بگوید من متاسفم اما چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد. همه این مسائل از پیش تعیین شده بود و اقدام صورت گرفته بر اساس سیاست‌های نه چندان درستی است که علیه ما در پیش گرفته است. این شرکت همانند نایک که چند روز مانده به شروع جام جهانی اقدام زشتی انجام داد و بازیکنان ما را از دادن اسپانسر کفش محروم کرد به ما بی احترامی کرد.

شاهد هیچ عکس العملی در این مورد نبودیم و حتی برخی از بازیکنان ما هم در جام جهانی از کفش این برند استفاده کردند. به شخصه یک کفش از برند نایک داشتم و بعد از این اتفاق آن را آتش زدم و دور انداختم. در مورد آدیداس هم نظرم را تغییر خواهم داد. امیدوارم این اتفاقات تلخ به اتمام برسد و با فکری که منافع فوتبال ما را تامین کند در آینده تصمیم گیری کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه میگن کشور مدیر نداره همه میگن فلان مدیر اشتباه کرده وووو پ
      س چرا تو این کشور که همه دم از انسانیت و ش
      رافت و آدم بودن میزنن یک نفر با شرف پیدا نمیشه
      مدیوان بیلیافت رو برای همیشه خانه نشین کنه عین تیمهای فوتبال از این اداره به اون اداره از این وزارت خونه به اون یکی میرن و عوض میشن اما کماکان عوضی باقی میمونند. تعارف نداریم هر چقدر به خودتون ظاهر مسلمونی بدید کثافتکاریتون بیشتر به چشم میاد. خراب بشه سقفی که شماها زیرش عبادت میکنید

    • بدون نام

      هیچ گربه ای محض رضای خدا دنبال موش نمی دوه شما هم سنگ برند خودت به سینه میزنی والله آگه یه جفت جوراب هزاری هم آتش زده باشی تو وامثال تو این حرف ها واسه انحراف افکاره وگرنه زمانی که برندت حامی تیم ملی بود چرا جنس بنجل میدادی تیم ملی؟

    • بدون نام

      عزیز من تو اون موقع که لباس تیم ملی آلشپورت بود جنس آشغال میدادی‌ تیم ملی الان گله می‌کنی که چی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج