اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۵۰۱۳۳
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

شفر - برانکو، همچنان جذاب‌ترین جنگ سال

جدال سرمربیان استقلال و پرسپولیس علاوه بر زمین فوتبال، به مراسم برترین‌ها هم کشیده شد.

ورزش سه: در کنار رقابت باشگاه‌های فوتبال ایران برای کسب قهرمانی یا سهمیه آسیایی و همچنین استقلال و پرسپولیس برای برد در دربی‌ها، یکی از حساس‌ترین تقابل‌های فصل ۹۷-۹۶ به رقابت نزدیک وینفرد شفر و برانکو ایوانکوویچ اختصاص داشت.

مرد آلمانی از زمان هدایت استقلال، تحول زیادی در عملکرد فنی و نتایج این تیم ایفا کرد و توانست خیلی زود خودش را محبوب کرده و با حضور تیمش در بین بالای جدولی‌ها، نشان دهد همانند برانکو ایوانکوویچ به دنبال کسب افتخار در نخستین سال حضور در لیگ فوتبال ایران است.

وینفرد شفر از هفته نهم فصل قبل سرمربی استقلال شد و در ۲۲ مسابقه عملکرد خیره کننده‌ای با کسب ۱۳ برد، دو باخت و هفت تساوی داشت که آمار برد ۶۰ درصدی او می‌گوید اگر نتایج ابتدای فصل برای آبی پوشان به دست نمی‌آمد، شاید تیم او در اواخر مسابقات پا به پای پرسپولیس بود و مرد آلمانی در رقابت با برانکو ناکام نمی‌ماند.

اما در سمت مقابل برانکو ایوانکوویچ نیز با قاطعیت پرسپولیس را برای دومین بار به قهرمانی لیگ برتر رساند و شایستگی‌های خود روی نیمکت سرخ پوشان را بیش از پیش ثابت کرد ولی او به دلیل محرومیت نقل و انتقالاتی تیمش شاید در لیگ هجدهم کار چندان راحتی نداشته باشد و سخت‌تر از قبل از حریفان امتیاز بگیرد.

شفر یک هفته بعد از سرمربیگری در استقلال، دربی را به پرسپولیس و برانکو باخت ولی در مسابقه برگشت آن باخت را جبران کرد تا ثابت کند در رقابت با هم‌تای کروات خود پا پس نمی‌کشد.

قهرمانی پرسپولیس با برانکو در لیگ برتر و قهرمانی استقلال با شفر در جام حذفی، در کنار نتایج خوب و عملکرد فنی‌ای که تیم‌های آنها ارائه دادند، موجب شد تا شب گذشته در مراسم بهترین‌های سال فوتبال ایران نام‌شان در بین نامزد مربیان برتر قرار بگیرد که در نهایت، رقابت مردان آلمانی و کروات را برانکو بُرد و با تبریک شفر، تندیس خود را دریافت کرد.

شفر - برانکو، همچنان جذاب‌ترین جنگ سال

عکس از: امیرحسین خیرخواه

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آینده ثابت میکنه آگه شفر همچین جایزه ای بگیره بعضی ها اینقدر مردانگی دارن که مثل شفر تبریک بگن؟ هرچند که ثابت شده همچین وجودی ندارن!!! دمت گرم شفر

    • بدون نام

      تا برانکوه هست×قهرمانی برا شوفر ارزوست

    • abitarim

      اینکه دست و پای شیر را ببندی و بگی با شغال مبارزه کن که مبارزه نیست. استقلال فراتر از مبارزه با یک تیم تحت حمایت دولت به نام پرسپولیسه. همه میدونن فردای روزی که هادی نوروزی فوت کرد دستور داده شد که تیم پرسپولیس را قهرمان کنند ، حتی خود شما هم میدونید

    • بدون نام

      من پرسپولبسیم ولی شفرازهمه لحاظخیلی بهترازبرانکوهست وهیچکدام به پای کیروش نمیرسن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج