adexo3
۷۵۱۲۴۳
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

فتحی: شعارها علیه وزیر ورزش خط‌دهی شده بود

سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه امیدوارم هفته به هفته بهتر شویم، گفت که شعارها علیه مسعود سلطانی‌فر خط‌دهی شده بود.

خبرگزاری تسنیم: امیرحسین فتحی بعد از دیدار تیم‌های استقلال و پیکان که با تساوی بدون گل به پایان رسید در جمع خبرنگاران گفت: برای هفته اول فکر می‌کنم بازی متعادل و خوبی بود و امیدوارم هفته به هفته بهتر شویم.

وی درباره اعتراض شدید هواداران استقلال به وضعیت این باشگاه گفت: هواداران عزیز باید تحمل و صبوری بیشتری داشته باشند. امروز تیم‌های بزرگ دیگری هم که حتی بازیکنان بزرگ جذب کرده‌اند متوقف شدند. مطمئن باشند روز به روز شرایطمان بهتر می‌شود.

فتحی در واکنش به این جمله که به نظر می‌رسد هواداران برای بحث جدایی تیام و جپاروف عصبانی هستند گفت: به هر حال دیر شروع کردیم. جپاروف که مسئله‌اش ربطی به باشگاه ندارد و هواداران این موضوع را می‌دانند. امیدوارم در روزهای آینده بازیکنان داخلی و خارجی خوبی را جایگزین آنها کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال درباره شعارهایی که برخی از تماشاگران حاضر در استادیوم علیه مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش سر می‌دادند و اینکه به نظر می‌رسد این تعداد برای سر دادن این شعارها خط گرفته‌اند، تصریح کرد: قطعا همینطور است. همکاران ما در وزارت ورزش و باشگاه پیگیر موضوع هستند. حتما به این تعداد از هواداران خط داده شده بود. امیدوارم هواداران فهیم‌مان خودشان را از آنها جدا کنند. بخش اندکی بودند که این شعارها را سر می‌دادند.

وی درباره موضوع انتقال اللهیار صیادمنش به استقلال و اینکه هنوز باشگاه سایپا از این موضوع شکایت دارد، یادآور شد: از نظر ما و سازمان لیگ پرونده صیادمنش پاک است و مشکلی ندارد. اگر هم مشکلی است کمیته انضباطی باید آن را پیگیری کند.

فتحی درباره تمدید قرارداد علی قربانی گفت: با نظر شفر در ادامه با او تمدید می‌کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال درباره موضوع بویان عنوان کرد: هنوز در این خصوص با شفر صحبت نکرده‌ام.

وی درباره احتمال پیوستن مرتضی تبریزی به استقلال گفت: پیگیر این موضوع هستیم تا در هفته آینده این انتقال صورت بگیرد. درباره مبلغ رضایتنامه این بازیکن باید با باشگاه ذوب‌آهن به توافق برسیم تا این انتقال صورت بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هفته بعد ماتحمل نداریم باید خدت هم ازاستقلال بری برون وزیر ورزش لنگی تیم نابود کرد

    • بدون نام

      ببند گ باو

    • بدون نام

      اگر تماشکران تراختور بودن ،دو جلسه محروم میشدند ،چون استقلاله تماشکران تشویق هم میشوند نعلت به این بی عدالتی،

    • بدون نام

      آقای فتحی امیدوارم بااین افتدارتون هدفتون کمک به تیم باسه نه سرکوب کردن

    • مهرداد س

      اگر اتفاقات استقلال با این همه هوچیگری خط دهی نبود الان خودت هم اینجا نبودی خط دهنده اصلی میخواستن مدیر مدنظر خودشون بیاد اما ....

    • بدون نام

      چرا هر کی تو این مملکت اعتراض داره به یکی دیگه ربط میدین؟؟
      یا آمریکا یا اسراییل یا دشمن .فتحی هم که میگه طرفدارا از جایی خط گرفتن.

    • بدون نام

      اقای فتحی سعی کن قول ندی و اگه قولی دادی سر حرف وقول خودت بمون شما وقتی مدیر شدی قول دادی که تیام وجباروف را به هر قیمتی نکه میداری بعد از چند روز متعادلتر شدی و گفتی که باشگاه استقلال از هر بازیکنی بزرگتر است الان هم داری قول بازیکن خارجی خوب میدهی خواهشن چند روز دیگه با با بهانه های این چنینی سر این هوادار شیره نمال اخه چه کسی میتونه به سی هزار نفر یک جا خط بده مگه فقط هنین سی هزار نفر به سیاست های وزارت اعتراض دارن بخدا اگه امار اعتراضات به صورت زیر نویس در برنامه نود نظر سنجی بشه خواهی دید که اصلا و ابد ن خطی یل نقطه ای وجود نداراه این همه بازیکن بزرگ هست حتما که نباید سرور یا تیام باشن ی ا حق

    • بدون نام

      من تورا پیدا کنم مادرت به عزا مینشونم

    • بدون نام

      اقای فتحی چطور میشه به ۳۰هزار نفر خط داد؟چطور میگی عده کمی شعار دادن؟تمام ورزشگاه شعار داد،میگی طرفدارا خودشون جدا کنن؟؟خب طرفدارا هم دارن همین کار و میکنن که شماها جدا شید،اون مهرداد که نوشته مدیر خودشون و میخوان هر چند از رو سوختگی این حرف و زده اما راست میگه طرفدار مدیر استقلالی میخواد مدیری که کارنانه داشته باشه نه مدیری که فوتسال و نابود کرد اقایان اوردنش استقلال هم نابود کرد
      اقای فتحی شما نمیتونید واسه استقلال کاری انجام بدید اگه واقعا راست میگید و استقلالی هستید لطفا استعفا بدید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج