اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۵۱۴۱۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

شفر: به فردای بهتر استقلال ایمان دارم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: خسوف زیبای ماه را در تهران دیدم و از این بابت خوشحالم؛ مطمئنم موفقیت‌های استقلال باز هم دیده می‌شود.

خبرگزاری مهر: وینفرد شفر در خصوص وضعیت استقلال در آغاز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: باید به بازیکنانمان ایمان داشته باشیم، چیزی که من نسبت به آن مطمئن هستم و اعتقاد دارم؛ وقتی به بازی کردن جوانان اطمینان داشته باشیم، می‌توانیم زیبایی‌های فوتبال را هم ببینیم.

وی سپس به ماه که با پدیده خسوف‌ پوشیده شده بود، اشاره کرد و گفت: خوشحالم این زیبایی بی‌نظیر را در تهران می‌بینم؛ دوستانم در آلمان منتظرند تا آنجا هم خسوف‌ را ببینند؛ زیبایی‌های ماه را در آسمان تهران دیدم و مطمئنم این زیبایی‌ها را درباره روند آماده‌سازی استقلال در ادامه بازی‌های لیگ برتر خواهیم دید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران خاطرنشان کرد: شرایط استقلال بسیار خوب خواهد شد وقتی ببینیم که هواداران همیشه پشت تیم هستند و از آن حمایت می‌کنند؛ امیدوارم فرصت لازم برای بروز توانایی جوانان تیمم ایجاد شود؛ من به استقلال و توانایی‌هایش ایمان دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به امید خدا و توانایی که آقای شفر دارند مطمئنیم تیم رو بهتر از قبل خواهند کرد بازی با پیکان بدون حضور بازیکنان و ترکیب اصلی نشون داد جای امیدواری هست با خرید یکی دو بازیکن ایشالا تیم دوباره به اوج بر میگرده آقای افتخاری انسان‌شریفی بودند اما متاسفانه اصلا تو کارشون وارد نبودن و ب راحتی بازیکنان رو از دست دادن و قراردادهای ضعیف بسته بودن آقای فتحی مشخصه تدبیر داره و مدیریت خوبی میتونه داشته باشه امسال تنها رقیب ما سپاهانه چون‌پرسپولیس هم ضعیف شده و دیگه فصل قبل نیس همش یک‌هیچ های شانسی داشته باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج