۷۵۱۴۹۷
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

محمدخانی: پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس در این فصل هم مدعی اول قهرمانی است و برای رسیدن به این هدف باید تمام بازی‌های خود را در خانه ببرد.

خبرگزاری میزان: ناصر محمدخانی در خصوص برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل پدیده در هفته اول لیگ هجدهم اظهار داشت: بازی اول لیگ برای همه تیم‌ها بسیار سخت است اما شاگردان برانکو توانستند شروع خوبی در لیگ داشته و با دست پر مشهد را ترک کنند.

وی افزود: متاسفانه پرسپولیس در نیمه‌دوم اصلا خوب کار نکرد و توپ و زمین در اختیار شاگردان گل‌محمدی بود. اما به هر حال پرسپولیس میهمان بازی بود و فشار بازی بعد از گل تا حدودی طبیعی است.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت این تیم تصریح کرد: پرسپولیس چند بازیکن کلیدی و مهم خود را از دست داده و نزدیک به ۴۰ درصد بازیکنان فصل قبل دیگر در این تیم نیستند بنابراین در نیم فصل اول کار بسیار سختی در پیش دارد و باید بتواند امتیاز‌های لازم را کسب کند و در بالای جدول باقی بماند تا در نیم فصل دوم و با اضافه شدن بازیکنان جدید به سوی قهرمانی قدم بردارد.

محمد‌خانی در ادامه گفت: پرسپولیس در این فصل هم مدعی اول قهرمانی است ولی باید تمام بازی‌های خود را در خانه ببرد تا قهرمانی فصل قبل خود را تکرار کند.

وی در خصوص حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: حریف قطری یک تیم بسیار قوی و با بازیکنان خارجی بی‌نظیر است، این تیم اصلا بازیکن قطری ندارد و کار مقابل آن بسیار سخت خواهد بود اما اعتقاد دارم که پرسپولیس تیمی که سابقه ۵۰ ساله دارد می‌تواند از پس این حریف بربیاید.

پیشکسوت فوتبال در خصوص عملکرد رادوشوویچ دروازبان پرسپولیس مقابل پدیده هم خاطرنشان کرد: رادوشویچ هنوز قابل اطمینان نیست این دروازبان در بازی دیروز خروج‌های نامطمئنی از خود نشان داد و چند توپ را در ۲ ضرب مهار کرد. او نیاز به زمان و بازی بیشتر دارد تا بتواند خود را ثابت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جووون . جیگرتو بخورم

    • محمد

      شانسی پدیده رو بردین جو
      گیر شدین

    • شهرام

      یه پنالتی و بقیه بازی هم سردرگمی بازیکنان در میدان . رادوشویچ دوتا سیو خوب هم داشت که اگه بیرانوند بود گل میخورد . الان شما چطوری به این نتیجه رسیدی که پرسپولیس مدعیه . برادر من شما اگه بیل زنی لطفا باغچه خودتو بیل بزن . لازم نیست پشگو بشی . شما فقط ........... اصلا ولش کن .

    • بدون نام

      و شما هم مدعی اول انواع ازدواج


      مبارک تون باشه

    • ارین

      اره بابا همش شانسیه.دوتا قهرمانی ویه نایب قهرمانی با تفاضل.وقرمانی حذفی ودوتا قهرمانی سوپرجام .که همش پشت سرهم بوده همش شانسیه....توخوبی وتیمت دیگه چی؟

    • بدون نام

      لنگ مدعی قهرمانی وزارته .چون اون کثیفها میخان اولش کنن

    • بدون نام

      خخخخ تیمتون ک درحدتیم محلات بود.چی میگی؟ با ی پنالتی بردین ینی شانسی بردین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج