۷۵۱۷۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بزرگترین برنده انتقال رونالدو به یوونتوس کیست؟

 گرت بیل به ماندن مصمم شده و باید در نبود هم تیمی قدیمی اش بدرخشد.

وبسایت نود: به نقل از گل، بعد از برتری ۳-۱ رئال مادرید در مقابل لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۲۶ می) کریستیانو رونالدو و گرت بیل هر دو در صحبت هایی ماندن خود در مادرید را مشروط دانستند و احتمال جدایی از برنابئو را رد نکردند.

در آن زمان، صحبت های رونالدو بیش از آن که بیانگر واقعیت باشد، حکایت از یک استراتژی از سوی او جهت فشار بر سران مادریدی بود. رونالدو از چند ماه قبل در مصاحبه هایی از وضعیت حقوق خود در مادرید گلایه می‌کرد و به نظر می‌رسید آن صحبت های پس از فینال نیز ادامه همان حرف ها باشد. اما صحبت های گرت بیل بعد از یک فصل سخت دیگر در برنابئو-که همراه با نیمکت نشینی های معتدد و دقایق کم بازی بود-نشان می‌داد قصد بیل برای جدایی کاملا جدی است.

اگر کسی قرار بود مادرید را ترک کند، آن بازیکن بیل بود نه رونالدو. اما دو ماه گذشته، رونالدو حالا بازیکن یوونتوس است و گرت بیل خود را آماده ششمین فصل حضور در پیراهن رئال مادرید می‌کند.

به صحبت های بیل لحظاتی بعد از سوت پایان فینال توجه کنید:

من در این تابستان با مدیربرنامه هایم صحبت می‌کنم. نیاز دارم بیشتر از این بازی کنم. دقایق اندک بازی من را ناراحت می‌کند. نبودن در ترکیب ثابت بازی فینال برای من ناامید کننده بود.

باید هم ناامید کننده بوده باشد. او در نیمه دوم آن بازی به زمین آمد و با زدن دو گل-از جمله آن برگردان فراموش نشدنی-ارزش های خود را ثابت کرد. دو ماه بعد از آن و در جلسه پرسش و پاسخی که در کاردیف برگزار می‌شد، بیل چنین گفت:

همان طور که گفتم، از ثابت نبودن ناامید شده بودم. می‌دانستم می‌توانم در فینال اثرگذار باشم و دیدید که بودم. زدن آن گل، فوق العاده بود. یک احساس خالص. این از آن دست چیزهایی است که از قبل بهشان فکر نمی‌کنید و به شکل غریزی واکنش نشان می‌دهید. همیشه به فکر زدن یک گل برگردان بودم و آن صحنه، بهترین لحظه برای ثبت چنین گلی بود.

بزرگترین برنده انتقال رونالدو به یوونتوس کیست؟

رونالدو هم چندماه قبل تر چنین گلی را در تورین و مقابل یوونتوس به ثمر رسانده بود. بعد از آن گل، تماشاگران یووه به تشویق CR۷ پرداختند. طرفدارانی که آن روز رونالدو را به عنوان یک رقیب تشویق می‌کردند، از فصل بعد او را در لباس تیم محبوبشان خواهند دید. او در ابتدای جولای با ۱۰۰ میلیون یورو از مادرید جدا شد تا دنیای فوتبال را در بهت و حیرت فرو برد.

به دنبال خروج رونالدو، تلاش های پرز برای یافتن یک جانشین آغاز شد. نیمار، ام‌باپه و ادن هازارد همگی به مادرید لینک شدند تا جای خالی فوق ستاره ای را پر کنند که در ۹ فصل بازی برای سفیدها، در ۴۳۸ بازی رکورد استثنایی ۴۵۰ گل را ثبت کرده بود. با این حال، پاریسن‌ژرمن هیچ قصدی برای واگذاری دو سوپراستار جوانش ندارد و تورگان هازارد، برادر کوچک تر ستاره بلژیکی چلسی در شبکه های اجتماعی ابراز کرده بود برادرش به مادرید نخواهد رفت. مائوریتسیو ساری، سرمربی جدید چلسی نیز ابراز امیدواری کرده بتواند به پیشرفت هازارد در استمفوردبریج کمک کند.

در هر حال، رئال دوست ندارد بیل از مادرید خارج شود و رفتن رونالدو تاثیری در این اتفاق نداشته است. بیل در حضور رونالدو نیز مورد توجه مسئولان رئال بود و حالا در غیاب ستاره پرتغالی قرار است نقش پررنگ تری در برنامه های فصل بعد باشگاه داشته باشد.

"کهکشانی در دسترس" این تیتر روزنامه مادریدی آاس در روز دوشنبه قبل بود. این روزنامه در مطلب خود نوشته بود با توجه به مصائب کشاندن یک سوپراستار دیگر به برنابئو، بیل می‌تواند رهبر تیم در فصل ۱۹-۲۰۱۸ باشد. بیل که در ابتدای ماه جاری میلادی ۲۹ ساله شد، در طول ۵ فصل حضور در مادرید ۱۸۹ بازی انجام داده و ۸۸ گل به ثمر رسانده است. او در طول این ۵ فصل، ۴ بار لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برده است.

بزرگترین برنده انتقال رونالدو به یوونتوس کیست؟

بیل از زمان حضور در مادرید، تنها در ۵۳ درصد از کل دقایق برای رئال بازی کرده است و به طور میانگین در هر ۱۵۹ دقیقه، یک گل به ثمر رسانده است. (در مقایسه با یک گل در هر ۸۴ دقیقه برای رونالدو) این آمار برای بیل در فصلی که گذشت، هر ۱۱۲ دقیقه یک گل بود. (آمار رونالدو در فصل ۱۸-۲۰۱۷، هر ۸۳ دقیقه یک گل بود)

اما نباید این آمار را به پای ضعف بیل گذاشت. رونالدو در دوران حضورش در مادرید برای زدن پنالتی ها و ضربات آزاد به بیل ارجحیت داشت و در چند فصل آخر، از پست سنتی خود به عنوان یک وینگر فاصله گرفته بود بیشتر به عنوان یک مهاجم تمام کننده ایفای نقش می‌کرد. در سمت مقابل، نقش بیل بیشتر یک سازنده بود تا گلزن.

این گفته ها به آن معنا نیست که بازیکن ولزی قرار است مثل رونالدو یک ماشین گل باشد، اما همیشه این احساس وجود داشته که بهترین نمایش های بیل در غیاب رونالدو رقم خورده اند و او در حضور هم تیمی سوپراستارش، زیر سایه قرار می‌گرقته است.

حالا رونالدو جزئی از تاریخ سانتیاگو برنابئو است. بیل باید دقایق بیشتری بازی کند و شاید آن موقع بتوانیم یک گرت بیل متفاوت را ببینیم. رئال مادرید بدون سوپراستار یک دهه اخیرش، در حال شروع فصلی مبهم از تاریخ خود است و آمادگی بازیکنی چون بیل، بهترین خبر ممکن برای لوس بلانکوس خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج