adexo3
۷۵۲۲۲۵
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

پشت‌پرده اختلاف مدیر استقلال با حامیان سابق

حامیان فتحی منتظر تماس سرپرست جدید بودند تا او مسوولیتی را در باشگاه استقلال به آنها دستخوش دهد اما این اتفاق رخ نداد چرا که باشگاه استقلال به جز چند پست خالی، جایی برای آن‌همه پیشکسوت نداشت.

ایران ورزشی: فتحی چگونه مدیرعامل استقلال شد؟ این روزها دایره بحث درباره تیام و جباروف آنقدر بزرگ و مهم بوده که کمتر کسی پیرامون چگونگی تغییرات مدیریتی در استقلال صحبت کرده است. وقتی فتحی به‌عنوان عضو جدید هیات مدیره استقلال جانشین دکتر محمد حسین قریب شد تا ترکیب هیات مدیره آبی‌ها کامل شود، نزدیکان به استقلال خبر از جدایی افتخاری و روی کار آمدن فتحی می‌دادند اما تب جام جهانی باعث شد تا این موضوع فراموش شود اما فتحی که چهره شناخته شده‌ای میان استقلالی‌ها نبود و می‌دانست که به زودی باید جای افتخاری روی صندلی مدیرعاملی بنشیند، تصمیم گرفت تا استقلالی‌های قدیمی را دور خود جمع کرده و حمایت آنها را جلب کند.

در جلساتی که میان فتحی و تعدادی از پیشکسوتان برگزار شد، بسیاری از آنها قول حمایت دادند و با مصاحبه‌های خود از فتحی به‌عنوان چهره‌ای مقبول و قابل اعتماد یاد کردند تا سرانجام اتفاقی که پیش بینی می‌شد رخ داد و فتحی روی صندلی مدیریت باشگاه با عنوان سرپرست نشست. حالا آنهایی که در جلسات قبلی حمایت علنی و جدی از فتحی داشتند، تلفن به دست منتظر تماس سرپرست جدید بودند تا او مسوولیتی را در باشگاه استقلال به آنها دستخوش دهد اما این اتفاق رخ نداد چرا که باشگاه استقلال به جز چند پست خالی، جایی برای آن‌همه پیشکسوت نداشت.

از طرفی برخی از آنها که از فتحی حمایت کرده بودند، بلافاصله پس از انتخاب او به‌عنوان سرپرست باشگاه، درخواست‌هایی را مطرح کردند که با توجه به شرایط فعلی استقلال قابل اجرا نبود.

یا بازیکنانی معرفی کردند که باشگاه در آن پست نیازی به بازیکن نداشت یا برای پست‌های مدیریتی و اجرایی اطرافیان خود را سفارش کردند. البته ذکر این نکته ضروری است که الزاما معرفی بازیکن از سوی آنها از زاویه دلالی و منفعت طلبی نبوده بلکه احساس می‌کردند شاید کمک آنها به نفع استقلال است که به دلایلی- از جمله مخالفت شفر- منتفی شده و این گروه از نزدیکان فتحی را آزرده خاطر کرد. آنها تصور کردند که فتحی پس از کسب صندلی مدیریتی آنها را فراموش کرده و دور زده و آرام آرام اطراف فتحی خالی شد. سرپرست جدید استقلال یکی یکی حامیان خود را از دست داد.

پشت‌پرده اختلاف مدیر استقلال با حامیان سابق

نبود پول کافی در باشگاه برای خرید بازیکنانی مثل تیام و جباروف و پرداخت مطالبات بازیکنان از یک طرف، کمرنگ شدن حمایت پیشکسوتان و دلخوری آنها از سوی دیگر باعث شده تا فتحی در ابتدای کار با چالش‌های غیر منتظره‌ای مواجه شود.

حتی برخی از نزدیکان فتحی آنقدر از او فاصله گرفته‌اند که هیچ بعید نیست به گروه منتقدان ملحق شوند درحالی که برداشت آنها از رفتار فتحی اشتباه بوده و سرپرست جدید به دلیل محدودیت‌های کاری نتوانسته دل همه آنها را به دست بیاورد.

با این شرایط اصلا بعید نیست که اگر استقلال در هفته‌های پیش رو نتایج دلخواه هوادارانش را کسب نکند، علاوه بر فشار هواداران و سکوها، از سوی پیشکسوتان که تا دیروز حامی جدی او بودند هم تحت فشار و انتقاد قرار بگیرد که فضای کار را برای او دشوار و غیر قابل پیش‌بینی خواهد کرد.

اینجاست که مدیر جدید استقلال به تفاوت‌های بزرگ کار در عقاب و برق تهران با استقلال پی می‌برد. البته او امیدوار است که با مدیریت شرایط و نتایج بهتر کار به جایی نرسد که حامیانش را روبرویش در مقام منتقدان سرسخت خود ببیند. البته فوتبال گاهی روی بی‌رحمی دارد و خیلی ساده نزدیک‌ترین دوستان، به منتقدانی بزرگ تبدیل می‌شوند که از کنار آدم بلند شده و روبرویش قرار می‌گیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا همه دیدن که تیم زدوبند کیه مافیا کیه تیم حکومتی کیه خدالعنت کنه تیم مافیا وپارتی رو وحمایت کنندگانشو دوروزه هرفحشی بودوحشیای کیسه به زن وبچه ی وزیردادن وزیرم از دلشون دراورد پول داد وحتی براشون دلالی کرد ای خدا جامعه مارو ببین وزیر دلال نمیخوایم نمیخوایم

    • بدون نام

      واقعا لقب کیسه کش برازنده همه ششتقلالی هاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج