۷۵۲۵۷۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شاه‌علیدوست: امیدوارم بازیکنان‌مان ستاره شوند

هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: با وجود مشکلات تلاش می‌کنیم تا از اسم باشگاه و اعتبار دایی دفاع کنیم.

خبرگزاری تسنیم: روزبه شاه‌علی‌دوست در حاشیه تمرین عصر امروز تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: خداراشکر تمرینات پیش‌فصل‌مان تمرینات خوبی بود که در سرعین و رامسر برگزار کردیم. در هفته اول هم یک بازی روانی انجام دادیم و توقع داشتیم که فصل را با ۳ امتیاز شروع کنیم.

وی درباره این موضوع که سایپا نسبت به سال قبل ستاره کمتری دارد، گفت: بازیکنانی که ابتدای فصل گذشته با ما بودند ستاره نبودند و در طول فصل توانستند با تمریناتی که انجام دادیم ستاره شدند، امیدواریم که امسال هم بازیکنان‌مان ستاره شوند.

بازیکن تیم فوتبال سایپا در مورد این موضوع که امسال هم سایپا می‌تواند به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار باشد و آیا در مسابقات لیگ قهرمانان امسال موفق خواهد بود؟ عنوان کرد: امسال ما سال سختی داریم و در ۳ جام باید شرکت کنیم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در نهایت نتیجه خوبی در این فصل بگیریم. سال گذشته هم که سهمیه گرفتیم سال قبلش نتایج خوبی نگرفته بودیم و با آمدن آقای دایی با شخصیتی که به تیم تزریق کردند توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم و قطعا امسال هم شرایط همانطور است و انشاءلله بتوانیم جزو تیم‌های بالای جدول باشیم.

شاه‌علیدوست: امیدوارم بازیکنان‌مان ستاره شوند

شاه‌علی‌دوست درباره بازی هفته دوم تیمش مقابل پیکان گفت: امیدوارم که بازی خوبی باشد، تیم‌های در هفته اول لیگ خوب ظاهر نشدند و ما امیدوارم که 3 امتیاز این دیدار برای سایپا باشد.

وی درباره شرایط مالی باشگاه سایپا در این فصل اظهار داشت: من در ریز قراردادها و هزینه‌های باشگاه نیستم. با توجه به مشکلاتی که هست من نمی‌توانم کتمان کنم و باید بگویم که شرایط‌مان مثل قبل نیست. ما تلاش‌مان را می‌کنیم تا از اسم باشگاه و اعتبار آقای دایی دفاع کنیم، امیدواریم که مشکلات حل شود و بتوانیم پرداختی‌های به موقع داشته باشیم. ما تیمی هستیم که طرفدار نداریم و این نظم مالی و شرایط خوب می‌تواند باشگاه و انگیزه بچه‌ها را حفظ کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج