اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۵۲۵۸۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

چرا علی کریمی تعویض شد؟

یک تکل و تعویض علی کریمی بعد از آن یک اتفاق ساده فوتبالی بود یا یک داستان ادامه دار؟

وب‌سایت نود: علی کریمی می‌تواند در استقلال یک شاه‌مهره باشد. بازیکنی که بهترین گزینه برای پرکردن جای امید ابراهیمی در میانه میدان است اما یکسری از اتفاقات، موانع بزرگی در سد راه شماره ۶ آبی‌ها در این فصل است.

یکی از مهم‌ترین این موانع مصدومیت اوست. مصدومیتی که حتی اگر خودش هم برای علی کریمی مشکل‌ساز نباشد حاشیه‌های اطراف آن می‌تواند یک فصل سخت را زیر ذره‌بین هواداران و کارشناسان برای او رقم بزند. کوچکترین اتفاق و حادثه‌ای می‌تواند به مصدومیت پیش از فصل و فصل گذشته ارتباط داده شود و خرید باشگاه بدون تاییدیه کادرپزشکی تیم را زیر سوال ببرد.

در یکی، دو فصل اخیر مصدومیت بازیکنان استقلال اتفاقی عادی بوده که کسی را متعجب نمی‌کرده است اما همین اتفاق عادی در مورد علی کریمی می‌تواند ویژه‌ترین داستان‌ها را در مورد او به وجود بیاورد.

حضور بازیکن سابق سپاهان در ترکیب اصلی استقلال مقابل پیکان و ادامه بازی‌اش تا دقیقه ۸۰ این خوش‌بینی را بوجود آورد که کریمی در شرایط مطلوبی قرار دارد و نگرانی‌ها در مورد او تا حدود زیادی بیهوده بوده است. اما بررسی دقیق بازی نشان می‌دهد که یک اتفاق باعث شد تا کریمی تعویض شود، اتفاقی که کمی نگران‌کننده است.

در دقیقه ۷۶ بازی، زمانی که بازیکن پیکان قصد ارسال توپ از جناح چپ را داشت علی کریمی می‌خواهد با تکلی مانع از این اتفاق شود اما نه تنها موفق نمی‌شود جلوی ارسال بازیکن پیکان را بگیرد که خودش هم نمی‌تواند بعد از این تکل از جایش بلند شود. او بعد از این که با کمک یکی از بازیکنان بلند می‌شود با اشاره‌ای به سمت کادرفنی می‌خواهد که او را تعویض کنند.

چرا علی کریمی تعویض شد؟

چرا علی کریمی تعویض شد؟

چرا علی کریمی تعویض شد؟

آمار علی کریمی در این بازی نشان می‌دهد که او هیچ تکل موفقی در طول ۸۰ دقیقه حضورش در زمین نداشته و فقط در یک نبرد هوایی هم موفق بوده است. آماری که تا حدودی اجتناب او از حضور در درگیری‌ها و بازی جنگنده را نشان می‌دهد.

مشخص نیست که اتفاقی که برای علی کریمی در این صحنه افتاد در حد یک تعویض ساده بود یا این که احتمال دارد تبعات آن به بازی بعدی هم برسد. تعویض و مصدومیت جزیی در طول بازی یک اتفاق ساده است امان نه برای علی کریمی. کریمی در طول بازی با ثبت بیشترین لمس توپ و دقت پاس بالا نشان داد که همان علی کریمی همیشگی است اگر بعضی از ملاحظات، کیفیت او را در فاز دفاعی پایین نیاورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج