۷۵۳۴۸۹
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

بررسی خرید جدید استقلال؛ یک ذهن زیبا

۱۳ سال پس از حضور در منچستریونایتد، سن نویمایر بالا رفته و آمادگی جسمانی او پایین آمده اما هنوز هم روی هوش و خلاقیت او می‌توان حساب ویژه‌ای باز کرد.

وبسایت نود: ۱۳ سال پس از حضور در منچستریونایتد، سن نویمایر بالا رفته و آمادگی جسمانی او پایین آمده اما هنوز هم روی هوش و خلاقیت او می‌توان حساب ویژه‌ای باز کرد.

از دست دادن همزمان تیام و جپاروف، آنقدر برای استقلالی‌ها گران تمام شد که آن‌ها بلافاصله روی دو خرید جدید سرمایه‌گذاری کنند. تبریزی که رقم رضایتنامه بالایی داشت و مارکوس نویمایر، که با قیمت فعلی دلار احتمالا دستمزدی نجومی خواهد گرفت. شفر قبلا با ورود تیام، نشان داده بود بازیکنان خارجی را خوب می‌شناسد و سوال اینجاست نویمایر، چقدر می‌تواند در سطح تیام و جپاروف در استقلال تاثیر گذار باشد؟

نویمایر فصل پیش در سوپرلیگ ترکیه، آماری ناامید کننده داشت اما پیش از آن، یکی از خلاق‌ترین بازیکنان فوتبال سوئیس بود. سال قبل نویمایر در قاسم پاشا نیمکت نشین بود و فقط ۱۲ بازی از ۳۴ بازی فصل، در ترکیب اصلی قرار گرفت. او فصل را با ۳ گل و یک پاس گل در ۴ بازی ابتدایی آغاز کرد اما تا آخر فصل، گلی نزد و فقط ۳ پاس گل فرستاد. ۸ بازی آخر هم از تیم کنار گذاشته شد تا حضورش در فوتبال ترکیه یک خاطره تلخ باشد.

پیش از سفر به خاور میانه اما، نویمایر در فوتبال سوئیس دوران خوبی داشت و هر فصل، حداقل روی ۱۰ گل تاثیر گذار بود. سال آخر حضور در سوپر لیگ سوئیس، نویمایر با ۱۰ پاس گل برای لوزرن بین ۱۰ گل‌ساز برتر لیگ این کشور قرار گرفت. او ۷ گل هم زد تا با تاثیرگذاری روی ۱۷ گل، یکی از بهترین بازیکنان لیگ باشد. پیش از آن هم نویمایر با پیراهن فادوتس، با ۷ گل و ۵ پاس گل عملکرد موفقی در لیگ سوئیس داشت.

زمانی که فادوتس در دسته دوم فوتبال سوئیس حضور داشت، عملکرد نویمایر از این هم بهتر بود. او فصل ۲۰۱۳/۱۴، برای فادوتس ۱۱ گل زد و ۱۰ پاس گل داد تا تیمش به عنوان قهرمان چلنج لیگ، به سوپرلیگ سوئیس برسد. فصل ۲۰۱۲/۱۳ هم نویمایر با ۱۵ پاس گل، عنوان بهترین گل‌ساز دسته دوم سوئیس را بدست آورد.

بررسی خرید جدید استقلال؛ یک ذهن زیبا

نویمایر که از ۱۷ تا ۲۰ سالگی در تیم‌های پایه و اصلی منچستر یونایتد بازی می‌کرد اما هیچوقت مورد توجه فرگوسن قرار نگرفت، از سال ۲۰۱۲ که به بلینزونا در فوتبال سوئیس پیوست، تبدیل به بازیکنی خلاق و تاثیرگذار در تیم‌هایش شد. روندی که تا قبل از فصل پیش و رفتن به سوپرلیگ ترکیه ادامه داشت. ۳۴ گل و ۴۷ پاس گل، عملکرد ۵ فصل آخر حضور او در لیگ سطح اول و دوم سوئیس است.

نویمایر در ۳۲ سالگی، فرم چند سال قبل را ندارد اما خلاقیت او تا همین یک سال پیش، آنقدر بود که تضمین کننده موقعیت‌ها و گل‌های تیم‌هایش باشد و اگر شفر بتواند او را به فرم دوران حضورش در سوئیس برگرداند، یکی از خلاق‌ترین بازیکنان لیگ را در اختیار خواهد داشت. بازیکنی که در سال‌های پایانی فوتبال، مطمئنا دلش می‌خواهد یک بار هم که شده به جای تلاش برای صعود یا ماندن در لیگ سطح اول، بخشی از تیم قهرمان باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن مهربان ازرشت,

      اقای شفردرانتخاب بازیکن هرگزاشتباه نمی کند,اومردباتجربه ای است طرف داران بایدباتوجه به مشکلاتی که برای تیم استقلال بوجودامده به سرمربی وخصوصااقای فتحی فرصت بدهند,,این تیم حتماموافق خواهدشد,,یه چندماه دیگرهمین استقلال دارای چند بازیکن بزرگ درایران میشود,

    • علی

      اگه انصاف داری درمورد منشایی که داره میلیاردی پول میگیره هم بنویس ولی متاسفانه نداری

    • بدون نام

      این سایت نود هر مطلبی میذاره برعلیه پرسپولیسه , این مطلبی هم که گذاشته برای روحیه دادن به کیسه است , یک بازیکن پا به سن گذاشته بنجل خارجی رو اینقدر بزرگش کرده که انگار کیسه رونالدو رو خریده , فقط صبر کنید تا بازی بنجل رو ببینیم خخخخخخخخخ

    • بدون نام

      افتضاح است از بویان هم ضعیف تر است این خط و این نشان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج