adexo3
۷۵۴۲۱۴
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

تغییر و تحولات در استقلال، دیر انجام شد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تحولاتی که صورت گرفت، دیرهنگام بود و باید قبل از شروع فصل نقل و انتقالات این اتفاق رخ می داد.

مهر: جواد زرینچه در خصوص تحولات مدیریتی و عملکرد بازیکنان این تیم در دیدار اول برابر پیکان گفت: متاسفانه تغییر و تحولات دیر صورت گرفت و این مسئله باعث شد تا شرایط استقلال سخت شود. وقتی که این تیم مهره های کلیدی خود را از دست داد نتوانست جانشینان خوبی برای بازیکنانی که از استقلال رفته اند انتخاب کنند و آبی پوشان به راحتی زمان را از دست دادند.

وی در ادامه تصریح کرد: باید ببینیم چرا این تحولات انجام گرفت. اگر قرار بود به فتحی پول بدهند تا بازیکن بگیرد چرا به افتخاری ندادند و اگر مصلحت بود افتخاری برکنار شود چرا زودتر این کار صورت نگرفت. بنابراین فکر می کنم وزارت ورزش هم در این اتفاقات بی تقصیر نیست.

زرینچه خاطرنشان کرد: این تحولات باید زودتر صورت می گرفت قبل از اینکه لیگ شروع شود و حالا می بنییم که سرپرست جدید باشگاه تمام وقت خود را برای جذب بازیکن گذاشته تا بتواند این فشار را از تیم برداشته و استقلال در هفته های آتی نتایج خوبی کسب کند.

وی در خصوص دیدار روز پنجشنبه آبی پوشان برابر ذوب آهن گفت: فصل گذشته، استقلال در اوج آمادگی بود و دیدیم که چطور در لیگ قهرمانان شکست سنگینی را به ذوب آهن تحمیل کرد. این روزها استقلال به یک مهاجم خوب در خط حمله نیاز دارد تا بتواند جایگزین تیام شده و توپ های بدست آمده را وارد دروازه حریف کند البته همیشه استقلال مقابل ذوب آهن برنده بوده و امیدوارم با تمریناتی که این تیم تا قبل از دیدار برابر ذوب آهن انجام می دهد بتواند ۳ امتیاز این دیدار را کسب و شرایطش را در جدول بهبود ببخشد.

زرینچه در پاسخ به این پرسش که آیا مرتضی تبریزی می تواند انتظارات را در خط حمله استقلال برآورده کند، افزود: تبریزی مهاجم خوبی است اما مطمئنا تا با سایر بازیکنان به هماهنگی کامل برسد نیاز به زمان دارد ولی با شناختی که از کادر فنی استقلال دارم شفر می تواند به سرعت او را با دیگر بازیکنان تیم هماهنگ کرده تا او بتواند برای استقلال در هفته های آتی گلزنی کند.

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: هواداران استقلال باید صبور باشند. شرایط تیم با فصل گذشته تفاوت های بسیاری دارد. آنها باید تنها از تیمشان حمایت کنند و وارد حاشیه ها نشوند تا توانند در کنار بازیکنان تیم و روحیه ای که به آنها می دهند یک استقلال خوب را در بازیهای بعد شاهد باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فریبای جواد و جواد فریبا

      حرفات عالی بود عشقم

    • استقلال

      استقلال سروره لنگس ها

    • بدون نام

      وزیر بی لیاقت رو آبی ها تا عوض شدن بدرقه میکنن

    • بدون نام

      حرف مفت پول نمیخواد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج