۷۵۴۵۵۲
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

پورغلامی: جایگاه ملوان لیگ یک نیست

سرمربی ملوان بندر انزلی می‌گوید با وجود شرایط سخت تیم، تمام تلاش خود را برای صعود به لیگ برتر انجام می‌دهد.

ایسنا: فرهاد پورغلامی، سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی درباره شرایط تیمش در فصل پیش‌رو گفت: ما شروع کارمان را با تیم مدیریتی جدید آغاز کردیم. سعی کردیم که بازیکنان قدیمی تیم خود را حفظ کنیم. البته حدود چهار بازیکنی که دوست داشتیم در تیم بمانند از ما جدا شدند اما اسکلت‌بندی اصلی تیم حفظ شده و توانستیم چند بازیکن سرباز و چند بازیکن آزاد به تیم خود اضافه کنیم.

پورغلامی ادامه داد: ما یک اردو در کردان کرج و یک اردوی دیگر در سرعین برگزار کردیم و در آن‌جا کارهای تاکتیکی و کارهای بدنی‌مان را انجام دادیم و بازیکنان را تا حدود خوبی به آمادگی رساندیم. ما حدود پنج بازی تدارکاتی انجام دادیم تا بتوانیم خود را برای مسابقات فصل آینده لیگ یک آماده کنیم.

او در پایان گفت: ما در این فصل با ۶ امتیاز منفی مسابقات را آغاز خواهیم کرد و این مساله مقداری کار را برای ما سخت می‌کند. باشگاه‌های دیگر هم در لیگ یک هزینه‌های زیادی کردند و بازیکنان خوبی را گرفتند تا بتوانند امسال راه صعود را برای خودشان هموار کنند. اما ما با وجود تمام این شرایط سخت، تلااش خودمان را می‌کنیم؛ سعی می‌کنیم که بتوانیم راه صعود را برای لیگ برتر باز کنیم چون همه می‌دانیم که جایگاه ملوان در لیگ یک نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بله درسته جایگاه ملوان لیگ یک نیست.البته لیگ برترم نیست باید بره تو لالیگا بازی کنه ۱۰۰%قهرمانم میشه.چندسال با نامردی این تیم و تراکتور اومدن بازیکنای سربازو از تیمای دیگه گرفتن و به نامردی قویتر شدن.جایگاهتون همونه که هست مبارکتون باشه

      پاسخ ها

      • امیر

        دوست عزیز کاش ملوان وتراکتور هم مثل بعضی تیم ها بودجه میلیاردی داشت تا هر بازیکن که دوست داشت ونیاز تیم بود رو می گرفت واز این سربازان بی انگیزه خلاص می شد این تیم ها خودشون هم دوست ندارند سرباز بگیرند حتی به علت کمبود بودجه برا تیم داری بازیکن های کلیدی خود رو می فروشند اگه اون حمایت وهزینه ها روبرا سپید رود هم بکنند اونها هم قهرمان لیگ میشن

    • بدون نام

      اقای پور غلامی تو این اوضاع بد اقتصادی چه خوب بود تیم ملوان و سپیدرود با هم ادغام می شدید و یک تیم نسبتا قوی استانی تشکیل می دادید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج