اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۵۴۶۰۵
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

نمی‌شود در مورد این استقلال مثبت اندیشید

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی دلم می‌خواهد در خصوص استقلال و این فصل مثبت اندیشی کنم اما با این شرایطی که می‌بینم واقعا نمی‌توانم.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال استقلال تهران در دومین هفته از رقابتهای لیگ برتر هم موفق به پیروزی نشد تا با ۲ امتیاز از ۲ بازی در میانه جدول قرار داشته باشد.

رضا حسن زاده پشکسوت این باشگاه در تشریح شرایط این تیم گفت: استقلال نسبت به بازی هفته اول مقابل پیکان بهتر بازی کرد اما باز هم نمی توان گفت بازی خوبی ارائه داد. آنهایی که می گویند این استقلال خوب بود، بازی خوب استقلال را ندیده اند. متاسفم از این که انتظارات را از این تیم آنقدر پایین آورده اند که این بازی خوب تلقی می شود.

وی در ادامه بیان داشت: در این تیم نه بازیکن خلاق داریم، نه بازیکن طراح، نه بازیکن لیدر و نه بازیکن گلزن. این کمبودهایی است که متاسفانه در تیم به چشم می خورد و این ناشی از عملکرد ضعیف در نقل و انتقالات است.

می گویند این تیم در نقل و انتقالات پول نداشته اما وقتی به خریدهای آن نگاه می کنیم می بینیم ظاهرا پول بوده اما آنهایی که لیست دادند و خرید کردند نتوانستند این پول را خوب مدیریت کنند. من واقعا نمی دانم این لیست را شفر به باشگاه داده که یا بعضی ها خودشان به سراغ این خریدها رفته اند.

کاپیتان سابق استقلال تصریح کرد: ابتدای فصل گذشته در باشگاه یک کمیته فنی تشکیل شد اما رفته رفته این کمیته فنی کمرنگ شد و در نقل و انتقالات هم کاملا ندیده گرفته شد. در صورتی که اگر واقعا به کمیته فنی بها می دادند و بازیکنان مورد نظر را از فیلتر کمیته فنی می گذرانند امکان نداشت چند بازیکن مصدوم و با کیفیت فنی پایین جذب این تیم شوند. قطعا خریدهای بهتری صورت می گرفت.

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان این که فتحی زحمات خودش را برای این باشگاه کشیده و افزود: این باشگاه خیلی وقت است که نیاز به تغییرات مدیریت داشت و من نمی دانم چرا در این خصوص اینقدر تعلل شد. ای کاش فتحی دو ماه پیش به استقلال می آمد. او روزی مسئولیت این باشگاه را بر عهده گرفت که دیگر کار از کار گذشته بود و بازار نقل و انتقالات خالی از بازیکنان بزرگ و تعیین کننده شده بود.

حسن زاده در خصوص خریدهای استقلال بیان داشت: فعلا تبریزی نیومایر و طارق به جمع بچه ها اضافه شده اند. آنها قبل از پیوستن به این تیم بازیکنان خوبی بودند اما شرایط در استقلال پرسپولیس با تیمهای دیگر فرق می کند و حتما باید شرایط آنها را در این تیم دید تا بتوان در باره آنها قضاوت کرد.

من امیدوارم آنها با پیراهن آبی جواب بدهند. اما ترسم از این است که این بازیکنان وقتی با تیم هماهنگ شده و جواب بدهند که دیگر به اندازه کافی امتیاز از دست داده باشیم و از کورس قهرمانی جا مانده باشیم.

مدافع پیشین آبیها بیان داشت: تعارف که نداریم. الان در دو هفته ۴ امتیاز از دست داده ایم و اگر یکی دو هفته دیگر هم امتیاز از دست بدهیم عملا از کورس جا می مانیم. با این بازی هم که من در این دو هفته دیدم نمی توانم به راحتی پیروزی مقابل تراکتورسازی را پیش بینی کنم و فکر می کنم هفته سوم هم مشکلاتی داشته باشیم.

حسن زاده خاطرنشان ساخت: خیلی دوست دارم در خصوص این تیم مثبت اندیشی کنم اما شرایطی که می بینم این اجازه را به من نمی دهد. یک جریانی هم در فضای مجازی شکل گرفته که هر روندی که این تیم طی می کند آن را مثبت داند و هر کسی که از تیم انتقاد می کند را مقابل هواداران قرار می دهند تا به آنها توهین شود.

در حالی که ما پیشکسوتان که جوانی مان را برای این تیم گذاشتیم نه تنها دشمن تیم نیستیم، بلکه هم از آنهایی که در فضای مجازی نشسته و کاری جز توهین به امثال ما ندارند بیشتر فوتبال می فهمیم و هم بیشتر دل مان برای این تیم می سوزد. این جریانات می خواهند جلوی انتقادات را بگیرند و به نظر من دو حالت بیشتر نمی توانند داشته باشند.

یا در حق استقلال دوستی خاله خرسه می کنند ونقش دوست نادان را بازی می کنند و یا دشمنان این تیم هستند که در لباس دوست به آن ضربه می زنند. اما من پیشکسوت دلسوز باید حرفم را زده و انتقاد سازنده ام را انجام دهم.

کاپیتان سابق استقلال در ادامه بیان داشت: حالا این که لیگ است، نگرانی من از حضور این تیم در آسیا می باشد. تیم ما در بین هشت تیم برتر آسیا قرار دارد اما سئوال من این است که آیا واقعا سطح فنی این تیم در سطح هشت تیم برتر آسیا است؟ آیا نباید بابت نتیجه دیدار با السد نگران بود؟

متاسفانه من خیلی دلم می خواهد که با دید مثبت به اتفاقات و روند این تیم نگاه کنم اما هرچه بیشتر فکر می کنم کمتر می توانم به این فصل در ایران و آسیا مثبت فکر کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ahn

      توام همش میترسی دم از بدبختی میزنی

    • بدون نام

      آخه این چه وضعیه , باز دوباره از اول فصل از لنگ عقب افتادیم , چرا پیشکسوتان استقلال حرفی نمی زنند ؟؟؟ تو 2 بازی 2 امتیاز واقعا فاجعه است , جوانگرایی خوبه ولی اینجوری درست نیست تجربه هم لازمه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شماکه میگی تجربه کو تجربه اصلا بازیکنی باتجربه هس که استفاده بشه غیر از خسرو

    • بدون نام

      از شما به عنوان یه آدم باتجربه بعیده اینطوری حرف بزنید! جوجه رو آخر پاییز میشمرن!!!

    • بدون نام

      چه عجب یک کیسه منطقی دیدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج