۷۵۵۱۳۸
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

تسویه حساب، تنها شرط رسن برای پرسپولیس

بشار رسن بابت فصل گذشته ۲۵ هزار دلار از پرسپولیس طلبکار است و گفته که تا آن مبلغ را پرداخت نکنند، حتی پای میز مذاکره نخواهد نشست.

ایران ورزشی: از پرسپولیس اصرار است و از بشار رسن انکار. هر بازیکن دیگری هم جای او بود، به راحتی امضایش را در اختیار باشگاه نمی‌گذاشت. قطعا هافبک عراقی نمی‌تواند بر شانس‌هایی که در آینده در خانه‌اش را خواهند زد، چشم بپوشد و مثل سیدجلال و ماهینی که سی و چند ساله‌اند، قرارداد جدید ببندد اما خب پرسپولیس هم پولی در دست و بالش نیست که او را به تمدید راضی کند.

اتفاقا همین چند وقت پیش بود که گرشاسبی پیشنهاد تمدید قرارداد با پرسپولیس را برای بشار رسن و علی علیپور فرستاد اما هیچکدامشان نپذیرفتند. در این میان پرسپولیس بر توافق با رسن که قراردادش آخر همین فصل به پایان می‌رسد، اصرار بیشتری دارد اما شرط این بازیکن عراقی به عقب‌نشینی در مذاکره مجبورش کرده است.

تسویه حساب، تنها شرط رسن برای پرسپولیس

برای تمدید قرارداد، بشار رسن تنها یک شرط دارد و آن هم تسویه‌ی قرارداد فصل گذشته‌اش است. او بابت فصل گذشته ۲۵ هزار دلار از پرسپولیس طلبکار است و گفته که تا آن مبلغ را پرداخت نکنند، حتی پای میز مذاکره نخواهد نشست. بدتر از آن شرط اما پیشنهادی است که می‌گویند از قطر رسیده و شانس پرسپولیس برای حفظ رسن را کمرنگ‌تر می‌کند.

البته خوبی‌اش این است که بشار رسن تا آخر فصل بازیکن پرسپولیس به حساب می‌آید اما قطعا باشگاه و برانکو دل‌شان نمی‌خواهد حتی آن موقع او را از دست بدهند چرا که به دست آوردن بازیکنی هم سن و سال با توانایی‌های او آنقدرها هم راحت نیست. در واقع حالا رضایت گرفتن از رسن و تمدید قرارداد با او از نان شب هم برای پرسپولیس واجب‌تر است اما آیا مدیران باشگاه می‌توانند پیش از آنکه دیر شود، با او قرارداد ببندند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اولا که علیپور با پرسپولیسی قرارداد چهار ساله دارد دوما پیشنهاد از قطر برای یک بازیکن برای فصل بعد در حالیکه هر اتفاقی از جمله مصدومیت ممکنست در طول فصل برای هر بازیکنی از جمله رسن پیش بیاید از آن حرفها بود سوما انشأالله که بشار هم مثل همه بازیکنان پرسپولیس تمدید خواهد کرد چهارما با وجود پرفسور ایوانکوویچ رفتن هیچ بازیکنی پرسپولیس را متزلزل نخواهد کرد

    • بدون نام

      لنگیا کلاهبردارند مواظب باشید جیبت را نزنند

    • بدون نام

      پرسپولیس پول نداره چرا چون وزارت فعلا داره با پول اسپانسر پرسپولیس واسه عشقش استقلال بازیکن میخره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج