اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۵۶۴۵۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

حاج رضایی: استراتژی تیم امید را پسندیدم

یشکسوت فوتبال ایران گفت:اینکه رییس فدراسیون فوتبال بحث تشویقی که معافیت تیم زیر ۲۱ سال از خدمت مقدس سربازی در صورت قهرمانی در بازی های آسیایی را مطرح کرده اتفاق خوبی در وجه انگیزشی برای بازیکنان این تیم بود.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،امیر حاج رضایی درباره گزینش بازیکنان زیر ۲۱ سال برای تیم امید در بازی های آسیایی جاکارتا عنوان کرد:به نظر من روی این بحث قطعا فرآیند کارشناسی انجام شده است.

سال ها بود نگران تعیین سن بازیکنان برای حضور در رقابت های آسیایی و در ادامه نفرات حاضر در مقدماتی المپیک بودیم و به نظرم ایده فدراسیون،ایده بسیار خوبی است و من این استراتژی را پسندیدم.

وی ادامه داد:طبعا بازیکنان فعلی تیم امید با حضور در یک میدان مهم به نام بازی های آسیایی برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ آماده شوند.اینجا این فرصت پیش می آید که تیم زیر ۲۳ سال،دو سال زودتر مهیای رقابت برای انتخابی المپیک شود و تاکید می کنم با توجه به کار کارشناسی صورت گرفته،نظر من روی این گزینش کاملا مثبت است.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره اینکه نگرش کسب نتایج به تیم زیر ۲۱ سال امید ایران در بازی های آسیایی باید چگونه باشد گفت:طبعا در یک میدان رقابتی همه تلاش می کنند نتیجه کسب کنند و مشخص است که قرار نیست همه قهرمان شوند و فقط یک تیم این عنوان را کسب می کند.

روشن است اگر فشار روی این تیم باشد می تواند بازدارنده شود.اینکه رییس فدراسیون فوتبال بحث تشویقی که معافیت تیم زیر ۲۱ سال از خدمت مقدس سربازی در صورت قهرمانی در بازی های آسیایی را مطرح کرده اتفاق خوبی در وجه انگیزشی برای بازیکنان این تیم بود.با این وجود به طور حتم تیم جوان ما هم با انگیزه بالای راهی جاکارتا می شود و همه تلاشش را می کند.

به هر حال فوتبال همواره با نتیجه مفهوم پیدا می کند اما در بازی های آسیایی نباید تنها آیتم مورد نظر باشد و به کسب تجربه نگاه ویژه ای شود.

حاج رضایی تصریح کرد:فدراسیون فوتبال در کنار این موضوع،می تواند به بازیکنان آن مقطع سنی زیر ۲۳ سال که در این مجموعه قرار نگرفته اند هم توجه داشته باش.مقطع سنی زیر ۲۳ سال،مقطع حساسی برای کمک به تیم ملی بزرگسالان است و می تواند با راهکارهای مختلف نفرات این مقطع سنی را هم مدنظر داشت تا این بازیکنان هم در خدمت تیم ملی باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج