۷۵۸۶۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

حفظ منشا از ترس شکایت

جدایی گادوین منشا از پرسپولیس پیش از پایان قراردادش، تنها یک شرط دارد و آن هم جذب یک مهاجم گلزن و ششدانگ در نیم‌فصل است که البته رخ دادنش بعید به نظر می‌رسد.

ایران ورزشی: دردسرهای پرداخت دلار به بازیکنان و مربیان خارجی کم بود، حالا پرسپولیس باید نگران افزایش هر روزه‌ی رقم قرارداد آنها هم باشد. مشکل، همان قراردادهایی است که به دلار بسته شده‌اند و البته باشگاه را هم گریزی از آن نبود.

از پشت پنجره‌ی بسته‌ی نقل و انتقالات، کاری جز حفظ بازیکنان و مربیان فعلی تیم نمی‌شد کرد اما همان قراردادها که به خاطر نوسانات بازار ارز قیمت‌شان هر روز بالا و پایین می‌شود، حالا دردسرساز شده‌اند چرا که باشگاه نه بهره‌ای از ارز دولتی دارد و نه پولی برای خرید ارز از بازار آزاد.

حالا درست است که برانکو و همکارانش تا امروز اعتراضی به بدحسابی باشگاه نداشته‌اند اما همین حالا بشار رسن شرط تمدید قراردادش را پرداخت طلب ۲۵ هزار دلاری‌اش اعلام کرده و گادوین منشا هم هفته‌ی پیش سراغ پولش را گرفته بود. قرارداد فصل پیش این مهاجم نیجریه‌ای ۳۵۰ هزار دلار قیمت داشت که تنها ۱۵۰ هزار تای آن را پرداخت کردند و قرار شد مابقی را در دو قسط ۱۰۰ هزار دلاری به او بپردازند اما نه تنها این پول پرداخت نشده، بلکه منشا هم مثل دیگر بازیکنان پرسپولیس از قرارداد امسالش چیزی نگرفته.

حفظ منشا از ترس شکایت

حال آنکه او در حال حاضر گران‌ترین بازیکن تیم هم به حساب می‌آید و این یعنی شایعه‌ی جدایی‌اش پیش از پایان فصل را نباید جدی بگیریم چرا که پرسپولیس حوصله‌ی یک شکایت دیگر را ندارد و نمی‌خواهد دوباره با فیفا طرف شود.

برای همین و همچنین به دلیل بسته بودن پنجره‌ی نقل و انتقالاتش تصمیم گرفته مهاجم نیجریه‌ای را که تا پایان فصل قرارداد دارد، حفظ کند. در واقع جدایی گادوین منشا از پرسپولیس پیش از پایان قراردادش، تنها یک شرط دارد و آن هم جذب یک مهاجم گلزن و ششدانگ در نیم‌فصل است که البته رخ دادنش بعید به نظر می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا عادت کردی چرند خبر تولید کنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج