adexo3
۷۵۹۲۶۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آذرنیا: تراکتورسازی نیاز به زمان دارد

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: تراکتورسازی نسبت به سال قبل حدود ۸۰-۹۰ درصد تغییر کرده و برای حصول نتیجه با توجه به این تغییرات گسترده نیاز به زمان است.

خبرگزاری فارس: حسن آذرنیا در مورد وضعیت تراکتورسازی در سه هفته گذشته عنوان کرد: تراکتورسازی نسبت به سال قبل حدود ۸۰-۹۰ درصد تغییر کرده است. مالکیت باشگاه، مدیریت، سرپرست، کادر فنی و اکثر بازیکنان دچار تغییر شدند. به همین خاطر نیاز به زمان هست تا تیم بتواند به شرایط مطلوبی که مدنظرمان است، دست یابد.ما روز به روز شرایط‌مان بهتر خواهد شد و به صورت آهسته و پیوسته به تیمی تبدیل می‌شویم که مدنظر هواداران است.

وی در ادامه افزود: قبل از شروع فصل تیم به اردوی ۱۶-۱۷ روزه در ترکیه رفت و چون آن زمان هنوز مالکیت باشگاه به صورت صد در صد واگذار نشده بود تیم کامل نبود. بعد از انتقال صد در صد مالکیت اقدامات محمدرضا زنوزی برای جذب بازیکنان و قدم‌های بزرگی که او در این راستا برداشت، آغاز شد.

ما در این شرایط در مسابقه اول فقط ۱۴ بازیکن داشتیم. در بازی دوم مقابل نساجی سه بازیکن خارجی تیم دو روز بود که به جمع ما اضافه شده بودند. در بازی سوم هم مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در شرایطی به میدان رفتند که ۲-۳ روز قبل به تیم پیوستند. اعتقاد من این است که هر چه زمان بگذرد تیم به وحدت تاکتیکی بیشتری می‌رسد.

سرپرست تراکتورسازی در ادامه تاکید کرد: جان توشاک مربی بزرگی است و او هم زما نیاز داشت در مورد شرایط فوتبال ایران به شناخت برسد و شاید هنوز هم این شناخت کامل به وجود نیامده باشد. او در حدود ۲ ماه حضورش در ایران تقریبا به شناختی نسبی دست یافته و خیلی از مسائل دستگیرش شده است. فکر می‌کنم به زودی نتایج خوب ما آغاز می‌شود.

آذرنیا در رابطه با حضور علیرضا اسدی به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: صادق درودگر طی ۱۰ تا ۱۵ روز حضورش در مدیریت تراکتورسازی زحمت زیادی کشید و از افراد کاردان و کاربلد است.

او به علت مشغله کاری و درگیری که در سازمان لیگ داشت از ما خداحافظی کرد و دیروز مدیرعامل جدید وارد تبریز شد. برنامه‌های معارفه و سایر مسائل هم برگزار شد و امیدواریم هر چه زودتر تراکتورسازی به موفقیت می‌رسد.

وی در مورد اینکه آیا نقل و انتقال برای تراکتورسازی به پایان رسیده است، تصریح کرد:‌ما دیروز با لی‌اروین قرارداد بستیم و طبق قانون نقل و انتقالات و آئین‌نامه موجود هنوز فرصت جذب بازیکن داریم و از این رو ما از سایر تیم‌ها مستثنی نیستیم و کارمانم را برای تقویت تیم دنبال می‌کنیم. برای قوی‌تر شدن و رسیدن به شرایط بهتر هر اقدامی لازم باشد انجام می‌دهیم.

سرپرست تراکتورسازی در پایان در مورد دیدار هفته چهارم تراکتورسازی مقابل سایپا تصریح کرد: سایپا تیم خوبی است و سال قبل با جوانان با استعداد و جویای نامی که داشت توانست سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. ما هم به آینده امیدواریم و باید از یک جا روند خوب‌مان را شروع کنیم.

امیدوارم در بازی با سایپا بتوانیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. علی دایی سرمربی این تیم و سایر اعضای مدیریتی و کادر فنی دارای توانایی زیادی هستند و قطعا بازی زیبایی را مشاهده خواهند کرد. کارمان سخت است اما در این بازی که در حضور هوادارنمان برگزار می‌شود تلاش می‌کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج