۷۵۹۵۵۰
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

بیل یا گریزمان؛ کدام یک رقیب مسی می‌شود؟

 امسال دیگری خبری از رقابت شانه به شانه رونالدو و مسی در لالیگا نیست.

وبسایت نود: برای نه سال بود که عادت کرده بودیم در تمام جام های اسپانیا، رقابتی شانه به شانه و جذاب را میان دو تن از بهترین های تاریخ شاهد باشیم: رونالدو و مسی. اما اکنون دیگر رونالدویی در مادرید نیست و باید دید چه کسی می تواند در قامت رقیب برای ستاره آرژانتینی برخیزد؟ شاید دو چپ پای دو تیم مادریدی، محتمل ترین گزینه ها باشند.

گرت بیل بالاخره تصمیم گرفت در رئال مادرید بماند، تصمیمی که خودش به رفتن رئال رونالدو وابسته بود و حالا شاید او نزدیک ترین بازیکن در قامت ستاره ای همچون رونالدو باشد که بتواند جای خالی فوق ستاره سابق کهکشانی ها را پر کند. در ان سمت شهر مادرید هم، گریزمن حالا در قامت قهرمان جهان و کاپیتان اتلتیکومادرید با ماندنش، خوشحالی هواداران تیمش و سرمربی را فراهم کرده است.

بیل یا گریزمان؛ کدام یک رقیب مسی می‌شود؟

مشکلات مصدومیت بیل در دو فصل قبل باعث شد او فقط ۱۹ بار در لالیگا به میدان برود و در نهایت فصل را با فقط زدن هفت گل به پایان برساند. اما او در فصل گذشته ۲۶ بار در لیگ اسپانیا به زمین رفت و موفق به زدن ۱۶ گل شد. به این ترتیب بیل در ۱۲۶ بازی در لالیگا برای رئال مادرید، ۷۰ گل به ثمر رسانده است.

اما گریزمن با وجود آن که یک فصل کمتر از بیل در تیم کنونی اش حضور داشته، آمار نسبتاً بهتری دارد که احتمالاً به خاطر ثبات بیشتر در حضور در میادین است: ۱۴۳ بازی در لالیگا و ۷۹ گل. گریزمن بعد از زدن ۲۲ گل در هذ دو فصل ابتدایی حضورش در مادرید، به ترتیب در دو فصل اخیر، ۱۶ و ۱۹ گل زده است.

بیل یا گریزمان؛ کدام یک رقیب مسی می‌شود؟

دقت شوت این دو بازیکن نشان می دهد که بیل برای گل کردن توپ هایش به شوت های بیشتری نیاز دارد. بیل از ۳۳۹ تلاشش برای شوت زنی به سمت دروازه حریف، این تعداد گل را به ثمر رسانده است، اما گریزمن با ۲۷۲ تلاش برای شوت، به رقم ۷۹ گل رسیده است.

بیل از نظر ارسال پاس گل در سه فصل اول حضورش در رئال مادرید، در لالیگا آمار خوبی ثبت کرد و ۳۱ پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کرد ولی این آمار در دو فصل اخیر افت شدیدی داشته و به دو پاس گل در هر فصل رسیده است. اما گریزمن برعکس عمل کرده است.

او در فصل اول حضورش در مادرید فقط یک پاس گل در لالیگا ارسال کرد ولی این آمار سال به سال بهتر شد و در فصول اخیر به ترتیب به پنج، هشت و نه پاس گل رسیده است. او در فصل گذشته به اندازه کل سه سال اول حضورش در تیم سیمئونه، در لالیگا پاس گل ارسال کرد.

گریزمن از نظر گلزنی آمار بهتری در مقایسه با بیل داشته است. طی این ۴ فصل اخیر، هیچگاه بیل نتوانسته از نظر تعداد گلزنی در یک فصل در لالیگا، به آمار گریزمن برسد ولی گریزمن در کسب جام موفق نبوده، در حالی که بیل در طی این فصول، سه بار با رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان شده و در کنارش جام حذفی و لالیگا هم قرار دارند ولی گریزمن تنها یک مدال لیگ اروپا دارد.

اگرچه نگاه کردن به آمار مسی (۳۸۳ گل و ۱۴۹ پاس گل در ۴۱۸ بازی در لالیگا) نشان می دهد که شاید رسیدن به او فقط از پس رونالدو بر می آمد ولی هواداران دو تیم مادریدی هر دو نسبت به ستاره های چپ پای تیم شان امیدوار هستند. رئالی های امیدوارند با رفتن رونالدو، حداقل فرصت برای شکوفایی بیشتر بیل فراهم شود و سیمئونه و طرفدارانش امیدوارند با حضور بازیکنان جدید، فرصت برای گلزنی های بیشتر گریزمن مهیا شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      هیچکدام

    • بدون نام

      فقط ایسکو ایسکو لهترین بازیکن تاریخ جهانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج