adexo3
۷۶۱۵۸۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گرانترین نیمکت تاریخ بارسلونا؛ ۲۹۴ میلیون یورو!

نیمکت بارسلونا در روز شنبه را بازیکنان گران قیمتی تشکیل می‌دادند.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، بارسلونا در هفته اول لالیگا در نیوکمپ به مصاف آلاوز رفت و با گل های مسی (۲) و کوتینیو این تیم را شکست داد تا شروع مقتدرانه ای داشته باشد.

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا در این بازی ترکیبی را روانه میدان کرد که در آن بازیکن جدیدی دیده نمی‌شد. او ترجیح داد بازیکنان جدید را روی نیمکت قرار دهد تا بدین ترتیب نیمکت بارسا در این بازی، بسیار لوکس و گران قیمت به نظر برسد. در حقیقت تمامی بازیکنان جدید به اضافه فیلیپه کوتینیو، گران ترین خرید تاریخ باشگاه بازی مقابل آلاوز را از روی نیمکت آغاز کردند.

هفت بازیکنی که نیمکت بارسا را در مقابل آلاوز تشکیل می‌دادند، مجموعا ۲۹۴ میلیون یورو هزینه در بر داشته اند؛ یسپر سیلسن (۱۳)، کوتینیو (۱۵۵)، مالکوم (۴۱)، کلمنت لنگلت (۳۵)، آرتور (۳۱) و آرتورو ویدال (۱۹)

اشتباه نکردید. در بالا نام ۶ بازیکن را خواندید. نفر هفتم نیمکت بارسا رافینیا بود که با توجه به پرورش او در لاماسیا، هیچ هزینه ای برای او پرداخت نشده است.

فصل قبل، ارزش گرانترین نیمکت بارسا به ۱۳۱ میلیون یورو می‌رسید اما در این فصل و در همان بازی اول، ارزش نیمکت به بیش از دو برابر ارتقا یافته است. در فصل قبل تفاوت زیادی بین تیم اصلی بارسا و نیمکت نشینان این تیم مشاهده می‌شد و همین مسئله در برخی بازی ها والورده را به شدت اذیت کرد. اما در تابستان باشگاه دست به خرج برد و برخی بازیکنان آن نیمکت ضعیف نظیر آلکس ویدال، آندره گومش، لوکاس دینیه و یری مینا دیگر جایی در تیم ندارند.

البته نکته منفی این موضوع، کمرنگ تر شدن نقش بازیکنان لاماسیا در تیم اصلی است. یکشنبه در شرایطی رافینیا تنها بازیکن اصیل نیمکت محسوب می‌شد که ۵ سال قبل، تمامی بازیکنان روی نیمکت هم محصولات خود باشگاه بودند.

از دست دادن بازیکنان لاماسیا، در کنار تغییر سیستم تیم از ۳-۳-۴ به ۲-۴-۴، اتفاقی بوده که در ماه های گذشته بحث های زیادی را به وجود آورده و این ادعا مطرح شده که آبی اناری ها در حال از دست دادن فلسفه و هویت خود هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج