۷۶۲۶۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رونالدو: در یوونتوس یک روز ساده هم ندارم

کریستیانو رونالدو خیلی زودتر از حد تصور به سوژه شماره یک رسانه های ایتالیایی بدل شده و حتی کوچکترین مسائل مربوط به او به تیتر یک تبدیل می شوند.

ورزش سه: کریستیانو رونالدو خیلی زودتر از حد تصور به سوژه شماره یک رسانه های ایتالیایی بدل شده و حتی کوچکترین مسائل مربوط به او به تیتر یک تبدیل می شوند.

انتقال تاریخی او از رئال به یوونتوس، خون تازه ای به فوتبال ایتالیا تزریق کرد و حالا توجهات جهانی به سری آ، بیشتر از گذشته شده است.

رونالدو اولین بازی رسمی خود با پیراهن یوونتوس را برابر کیه وو انجام داد و البته موفق به گلزنی نشد. او شنبه مقابل لاتزیو این فرصت را دارد تا نخستین گل خود برای یووه را به ثمر برساند.

رونالدو: در یوونتوس یک روز ساده هم ندارم

رونالدو در مورد روزهای آغازین حضورش در یووه و فضای حاکم بر این تیم گفت: « شرایط بسیار خوبی دارم و خوشحالم. تیم خیلی خوبی داریم و به شکلی مثبت مرا شگفت زده کرده است.

به سختی هر روز تمرین می کنیم و باید بگویم که اینجا حتی یک روز راحت و ساده هم ندارم. اینکه می گویند در ایتالیا تمرینات دشوارتر است، حقیقت دارد. من از شیوه تمرین کردن ایتالیایی ها خوشم می آید و بسیار حرفه ای هستند. ذهنیت مثبتی هم دارند. به همین دلیل اینجا خیلی احساس راحتی می کنم.»

دلیل انتخاب یوونتوس: « فکر نمی کردم که روزی در یوونتوس بازی کنم ولی همه چیز خیلی طبیعی اتفاق افتاد. همانطور که همه دنیا می دانند، یوونتوس یکی از بهترین تیم های دنیاست و انتخاب این تیم برای من یک کار ساده ای بود. واضح است که کارهایی که در رئال انجام دادم، باورنکردنی هستند. آنجا به همه جام ها رسیدم و دوستان زیادی در مادرید دارم، با این حال تصمیم پیوستن به یوونتوس، برای من تصمیمی دشوار نبود.

یوونتوس بیشتر از هر باشگاهی برای جذب من علاقه نشان داد و به من یک فرصت جدید داد. حالا بسیار خوشحالم و می خواهم در یووه نیز تاریخ سازی کنم.»

رونالدو: در یوونتوس یک روز ساده هم ندارم

هدف اول یووه در فصل جاری: « مسلما فتح چمپیونزلیگ ولی روی این قضیه وسواس نداریم. ممکن است امسال، سال بعد یا دو سال بعد به این هدف برسیم. ما می خواهیم قهرمان سری آ و کوپا ایتالیا شویم و در لیگ قهرمانان نیز به بالاترین مراحل برسیم.»

پیراهن شماره7 : « این شماره محبوب من است و کوادرادو وقتی به یوونتوس پیوستم، به من گفت که با کمال میل این شماره را به من خواهد داد. از این حرکت او سورپرایز شدم.»

مدیریت فشارها: « کار ساده ای نیست ولی برخی مواقع از بازی زیر فشارسنگین انتقادات استقبال می کنم. این یک فشار مثبت برای من است. وقتی مسئولیت بزرگی روی دوشتان است، همیشه فشارهای منفی وجود دارند ولی این هم بخشی از فوتبال است و بخشی از زندگی من. این یک مشکل نیست و می دانم که چگونه مدیریتش کنم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج