adexo3
۷۶۲۷۰۴
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

نوری: استقلال با این روش به مشکل می‌خورد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: استقلال نسبت به ۲-۳ بازی گذشته تغییراتی داده بود و شادابی لازم را نداشت.

فارس: محمد نوری در مورد تساوی استقلال مقابل فولاد خوزستان، گفت: استقلال در این بازی سر حال نبود و اعضای این تیم شادابی لازم را نداشتند. آرایش تیمی استقلال را خوب ندیدم. رو‌ح‌الله باقری که در این چند بازی خوب کار کرده بود روی نیمکت حضور داشت.

طارق همام که در بازی قبلی وقتی به زمین آمد توانست روند بازی را تغییر دهد در این مسابقه نیمکت نشین بود. فرشاد محمدی‌مهر هم که شرایط خوبی داشت در ترکیب نبود.

وی افزود: استقلال نسبت به ۲-۳ بازی گذشته تغییراتی داده بود و شادابی لازم را نداشت. به نظر من نبود یک مدیر، لیدر و پلی میکر درون زمین احساس می‌شد.

استقلال بعد از جدایی تیام یک مهاجم ششدانگ ندارد. الحاجی گرو هم در بازی دیروز چیز خاصی از خود نشان نداد. او را یک بازیکن سرحال و تمام کننده ندیدم. در کل استقلال روند خوبی نداشت و از شادابی لازم برخوردار نبود.

پیشکسوت استقلال در مورد نگرانی هواداران از شرایط فعلی این تیم و دیدار با السد قطر عنوان کرد: داستان لیگ قهرمانان آسیا فرق می‌کند. استقلال کار سختی مقابل السد قطر دارد. استقلال اینطور کار کند با مشکل رو به رو می‌شود. السد بازیکنان حرفه‌ای دارد و نفرات جدیدی جذب این تیم شده اند.

با کوچکترین اشتباه السد می‌تواند گلزنی کند. باید تا قبل از بازی از لحاظ روحی و روانی با تیم کار شود تا استقلال بتواند در این بازی عملکرد خوبی داشته باشد و در حضور هواداران نتیجه لازم را کسب کند. البته من احساس می‌کنم تیم از لحاظ بدنی هم مشکل دارد و باید این مشکل برطرف شود.

وی در مورد اینکه استقلال چرا در چند سال گذشته همواره در شروع کار با مشکل رو به رو شده است، گفت: استقلال ۴-۵ بازیکن کلیدی خود را از دست داده است.

باشگاه در جذب بازیکنان جدید یک مقدار تعلل کرد. بازیکنان جدید یک مقدار دیر جذب شدند و در مورد نفرات خارجی هم من به جز همام در سایر نفرات چیز خاصی ندیدم.

نویمایر و گرو را خوب ندیدم و آنها بازیکنان نیستند که در زمین همه چیز را تغییر دهند و کار را در بیاورند. استقلال در چند فصل اخیر در شروع کار دچار مشکل بوده و امیدوارم این شروع بد ادامه دار نباشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه غرورشان اجازه میده که انتقاد کسی را قبول کنن . هفته گذشته بعد از بازی با پارس جنوبی ،پیشکسوت عزیز و بزرگ استقلال جناب اقای روشن انتقادات سازنده و از روی دلسوزی ارائه کردن که متاسفانه افرادی بی جنبه و بی شخصیت به ایشان توهین های زشت و زننده ای کردند و مدعی بودن که اقای روشن بدنبال پست و مقام در باشگاه است و به قول قدیمیها ،اقای روشن پیچش مو میبیند اما افراد تازه به دوران رسیده و نادان مو را هم نمیبینن و چشمها را میبندن و دهان گشاد را باز و از مغز هم که اصلا استفاده ای نمیکنن

    • سید محمد نجاتی

      افتخاری و توفیقی استقلال رو نابود کردند و رفتندو فتحی و خطیر عرضه بستن قرارداد با تیام و جپاروف رو نداشتند

    • بدون نام

      بهترین خرید استقلال نیومایر میشه.خواهید دید

    • بدون نام

      تا دیروز همه دستمال میکشیدن خخخخخخخخخ عجب دورو هستن کیسه کشا
      اما حیف فروزان نمیتونه روبروتون توی همه بازیها بازی کنه

    • ستار

      آقای نوری منم کاملا موافقم که استقلال با این روش به مشکل برمیخوره، به نظر من طرفدارهای کیسه باید روششونا عوض کنن!!! به این دلیل که حمله دسته جمعی به پیچ فیفا،هوچی گری، رفتن جلو وزارت و فدراسیون فوتبال دیگه جواب نمیده، باید تجمعاتشونا ببرن خیابان پاستور، مجلس و حمله کنن به مقعر فیفا نه پیجش

    • بدون نام

      اینقدر ما هوادارا بی منتطقیم کسی جرات انتقاد نداره .این تیم مربی نداره گول فصل گذشته رو نخورید تیم فقط با جبارف و تیام نتیجه گرفت .برید برسی کنید وقتی نبودن ایا نتیجه گرفتن.این همه بازیکن بدی هر مربی دیگه بهترین نتیجه میگیرن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج