اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۶۲۷۱۴
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

مقاوم‌ترین تیم مقابل شفر؛ مهمانی از جنس فولاد!

 از روزی که شفر روی نیمکت استقلال نشست، این تیم فقط در چهار میزبانی‌اش مقابل تیم‌های ایرانی برنده نشد که دو تا از این بازی‌ها با فولاد بود.

وبسایت نود: از روزی که شفر روی نیمکت استقلال نشست، این تیم فقط در چهار میزبانی‌اش مقابل تیم‌های ایرانی برنده نشد که دو تا از این بازی‌ها با فولاد بود.

فصل قبل تنها جدولی که در آن استقلال بالاتر از پرسپولیس قرار گرفت، جدول عملکرد تیم‌ها در میزبانی‌شان بود. جایی که استقلال ۱۰ تا از پانزده میزبانی‌اش را برنده شده بود و بهترین عملکرد را در بین تیم‌های لیگ برتری داشت.

این آمار در حالی رقم خورد که این تیم در هشت هفته ابتدایی بدون شفر فقط یک برد از چهار میزبانی‌اش داشت. حتی اولین مسابقه‌ای که شفر در لیگ برتر روی نیمکت استقلال نشست هم شرایط تغییر نکرد و استقلال در روزی که حتی یک شوت هم نزده بود، در آزادی با فولاد مساوی کرد.

ولی از آن روز به بعد، میزبانی‌های تیم شفر برای رقیبان ترسناک شده بود. استقلال تا پایان فصل در روزهایی که میزبان بود در قبال ۴ گل خورده‌اش، ۲۷ گل زده بود.

همه تیم‌ها را با اختلاف گل زیاد شکست می‌داد و هواداران برخلاف مهمانی‌های استقلال، می‌توانستند در هر بازی خانگی استقلال جشن بر پا کنند. تنها تیمی که بجز فولاد در آزادی به شفر نباخت، سایپا بود که توانست با گل دقایق پایانی یک مساوی از این تیم بگیرد.

استقلال همه میزبانی‌های جام‌حذفی‌اش را هم برنده شده بود. در لیگ قهرمانان آسیا هم از چهار میزبانی‌اش، سه برد و یک تساوی کرده بود. یعنی حتی تیم‌های آسیایی هم نمی‌توانستند در دیدارهای خانگی استقلال مقابل این تیم ایستادگی کنند.

ولی در فصل جدید شرایط عوض شد. ضعف این تیم در خریدهای اول فصل و حاشیه‌هایی که به همراه داشت، باعث شد که اولین میزبانی استقلال در لیگ هجدهم با برد همراه نشود. این نتوانست از پس پیکان بربیاید و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

دومین میزبانی این فصل استقلال با برد سه گله مقابل تراکتورسازی همراه شد. اتفاقی که سکوها را امیدوار کرد در فصل جدید هم با خوشحالی به خانه برمی‌گردند. ولی در سومین میزبانی این فصل، استقلال باز هم برنده نشد.

این بار شفر به فولادی رسید که فصل قبل یکی از دو تیم ایرانی بود در آزادی به استقلال نباخته بود. یعنی از روزی که شفر روی نیمکت استقلال نشست، این تیم فقط در چهار میزبانی‌اش مقابل تیم‌های ایرانی برنده نشد که دو تا از این بازی‌ها جلوی فولاد بود. پورموسوی نشان داده برخلاف اکثر تیم‌ها، راه متوقف کردن استقلال در آزادی را خوب بلد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عیسی حیدری

      استقلال به ارنج شفر و دلخوشی به گرو بازی با فولاد را مساوی کرد هیچ آدم عاقلی به ترکیب تیم برنده اش دست نمیزند شفر مرد قهرمانی نیست و بدرد تیمهای بزرگ نمیخوره و بجای استقلال باید با تیم فولاد نفت آبادان و تیمهای وسط جدولی قرارداد میبست و استقلال برای آقای شفر خیلی بزرگه آینده همه چیز را در مورد شفر نشان خواهد داد

    • کاردوک

      فصل قبل تیم رو شیشعلی بیچاره بسته بود و نتیجش رو شوفر برد ،این فصل معلوم میشه با هزینه هفتاد میلیاردی شوفر به جز شومنی کار دیگه ای بلده یا نه.

    • بدون نام

      بابا کیسه هم تیم نبود وگر نه فولاد جلو پرسپولیس هم دفاعی بازی کرد
      رایتی ععععججججبببب بازیکنای خارجی توووووپی خریدیدااااااااااا گرو و نومایر مخصوصاخخخخخخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج