۷۶۵۱۱۶
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

دومین نیمه نهایی متوالی، آیا ممکن است؟

نمایشی که شاگردان برانکو ایوانکوویچ در دیدار رفت برابر الدحیل ارائه دادند، امیدواری به تکرار حضور این تیم در دومین نیمه نهایی آسیا را قوت بخشید.

ورزش سه: نمایشی که شاگردان برانکو ایوانکوویچ در دیدار رفت برابر الدحیل ارائه دادند، امیدواری به تکرار حضور این تیم در دومین نیمه نهایی آسیا را قوت بخشید.

دو سال پیش پرسپولیس در یکی از سخت ترین گروه‌های لیگ قهرمانان آسیا به همراه سه تیم دیگر یعنی الهلال، الوحده و الریان قرار گرفت و برانکو ماجراجویی خود را با شاگردانش پس از فتح لیگ ایران برای رسیدن به موفقیت در آسیا آغاز کرد؛

این ماجراجویی که با صعود به مرحله یک چهارم نهایی همراه شد، با خروج سروش رفیعی و اضافه شدن بازیکنانی نظیر منشا و نعمتی ادامه پیدا کرد و سرخپوشان با شکست دراماتیک الاهلی در دو بازی رفت و برگشت به مصاف الهلالی رسیدند که در دیدار گروهی با دوتساوی یک بر یک و بدون گل کار خود را مقابل آنها خاتمه داده بود؛

اما یک شب قبل از دیدار رفت نیمه نهایی، محرومیت طارمی و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تمام رویاهای پرسپولیسی ها برای رسیدن به فینال مسابقات را به کابوس تبدیل کرد تا پس از شکست ۴ بر صفر در دیدار رفت برابر الهلال پرسپولیس در دیدار برگشت شانسی برای رسیدن به فینال نداشته باشد.

در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا که در زمستان سال گذشته آغاز شد، پرسپولیس با تیم های السد، نسف قارشی و الوصل امارات هم گروه شد وتا همراه تیم السد راهی مرحله حذفی شد و در دو دیدار رفت و برگشت موفق به شکست الجزیره امارات شد تا در بازی مرحله یک هشتم نهایی مقابل الدحیلی قرار بگیرد که ۸ بازی قبلی خود را در رقابت های آسیایی با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

دومین نیمه نهایی متوالی، آیا ممکن است؟

شکست روز گذشته استقلال مقابل السد بسیاری از علاقمندان فوتبال در ایران را نگران تکرار اتفاقات شب گذشته ورزشگاه آزادی برای سرخپوشان مقابل دیگر نماینده قطر کرده بود ولی شاگردان برانکو ایوانکوویچ با ارائه نمایشی تحسین برانگیز، اگرچه با یک گل مقابل حریف خود بازنده از زمین خارج شدند ولی هواداران این تیم امیدوارند تا در بازی برگشت و با توجه به حضور هواداران بتوانند شکست خفیف در بازی رفت را جبران کنند.

در مقابل الدحیل یک اشتباه از خط دفاعی پرسپولیس کافی بود تا معز علی یکی از سه بازیکن خطرناک خط هجومی الدحیل گل اول بازی را در دقیقه 14 به ثمر برساند؛ در ادامه اما شاگردان برانکو ایوانکوویچ توانستند با کنترل بازی، نمایش پایاپایی مقابل حریف خود ارائه دهند و سرنوشت حضور در دومین نیمه نهایی آسیا را به تهران و استادیوم آزادی بکشانند.

دومین نیمه نهایی متوالی، آیا ممکن است؟

سال گذشته پرسپولیس پیش از دیدار نیمه نهایی برابر الهلال با محرومیتی تاریخی مواجه شد ولی برانکو ایوانکوویچ با ساختار منسجمی که برای تیم خود ایجاد کرده، توانست پرسپولیس را برای دومین مرتبه به جمع ۸ تیم برتر آسیا برساند و حالا علیرغم جدایی بازیکنان تاثیرگذار خود برای حضور دوباره در نیمه نهایی می جنگد.

آنها روز دوشنبه ۲۶ شهریور ماه از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه میزبان الدحیل می شوند تا شانس خود را برای حضور در دومین نیمه نهایی متوالی غرب آسیا امتحان کنند؛ هدفی که با نمایشی که امروز از پرسپولیس دیدیم، در روزی که استادیوم آزادی مملو از تماشاگر برای حمایت این تیم می شود، دور از ذهن نخواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهاد

      شما اگر نگاهت رنگی نبود مینوشتی که این الدحیل پنج. تا از بهترین اشعار نبود.

    • پورفسور.برانکو.عشق

      انشالله که صعودمیکنیم..ولی رسانه های داهلی گلمندیم که از الدحیل غول ساختن..

    • بدون نام

      تهران الدحیل را له می کنیم و صعود می کنیم پرسپولیس با تماشاگرانش با دانش پروفسورش صعود خواهد کرد

    • بدون نام

      انشاءالله

    • بدون نام

      خدا از دهنت بشنوه

    • بدون نام

      برانکو روعشقه

    • شانسپولیس

      مرحله گروهی اسان مرحله بعدش اسان تر مرحله بعدش مقابل تیم سوم الدحیل باختن تازه شادی هم میکنن
      اگه اتفاقی رفتین نیمه نهایی بعد خوردین به یه تیم ژاپنی که ابرو واسه فوتبال ایران نمیزارین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج