۷۶۵۸۴۷
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

برندگان و بازندگان قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا

 قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد.

وبسایت نود: پنج شنبه شب همزمان با اعلام بهترین های سال لیگ قهرمانان اروپا، قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان برای فصل جدید انجام شد که طی این قرعه شاهد سه گروه بسیار سخت هستیم. در این مطلب نگاهی داریم به برنده ها و بازنده های قرعه کشی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹:

برنده ها

رئال مادرید

برندگان و بازندگان قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا

برای رئال مادریدی که در حال پوست اندازی است و در این فصل نه زیدان را روی نیمکت خود می بیند و نه رونالدویی حضور دارد که مرتب در بازی های اروپایی گلزنی کند، قرعه دور گروهی این فصل، خوب رقم خورد و حالا آن ها امیدوارند بدون دردسر زیاد به دور بعد برسند.

فصل پیش رئال مادرید تا مرحله حذفی آن تیم همیشگی نبود و در دور گروهی با حضور دورتموند و تاتنهام، تقلای زیادی برای صعود کشید. اما این فصل تنها رم تیمی است که شاید برای رئال مادرید دردسر ایجاد کند و با حضور زسکا و ویکتوریا پلژن، بعید به نظر می رسد رئال مادرید کار سختی برای صعود از دور گروهی داشته باشد. به هر صورت برای اولین تجربه لوپتگی در روی نیمکت رئال مادرید در اروپا، قرعه مناسبی نصیب وی شد.

کریستیانو رونالدو

برندگان و بازندگان قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا

اگرچه شاید رونالدو از این بابت دلخور است که چرا به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ قهرمانان انتخاب نشد، آن هم در شرایطی که ۱۷ گل به ثمر رساند و به رئال مادرید کمک زیادی کرد تا در قهرمانی در لیگ قهرمانان هتریک کند، اما ستاره پرتغالی در این فصل چالش دیگری پیش روی خود می بیند، او می خواهد با پیراهن راه راه یوونتوس قهرمان اروپا شود تا با سه تیم مختلف قهرمانی در معتبرترین تورنمنت اروپایی را تجربه کند.

همچنین او امیدوار است که به تعداد ۱۲۰ گل خود در لیگ قهرمانان اروپا بیفزاید و همچنان در صدر جدول گلزنان یکه تازی کند. رونالدو در اسپانیا آمار خوبی مقابل والنسیا داشت و حالا شاید بتواند این اتفاق را در اروپا هم رقم بزند. یانگ بویز سوئیس هم برای اولین بار حضور در لیگ قهرمانان را تجربه می کند و می تواند حریف آسانی برای رونالدو باشد. همچنین رونالدو این فرصت را دارد تا دوباره در الدترافورد به میدان برود.

منچسترسیتی

برندگان و بازندگان قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا

بعد از یک فصل آزمون و خطا و تلاش برای ساختن تیم، پپ در فصل دوم حضورش در منچسترسیتی توانست این تیم را در رقابت های داخلی به قله برساند و رکوردهای زیادی را هم جابجا کند. حالا اگر نوبتی هم باشد، نوبت به درخشش در اروپا رسیده است.

ترکیب تیم هم قوی است و هم حالا تجربه لازم را نسبت به سال های گذشته دارد. پپ نیمکت قوی ای هم دارد و می تواند امیدوار باشد تا به لطف این بنیه ها، این فصل مسیر طولانی تری را در لیگ قهرمانان سپری کند. آن ها در گام نخست خود در این رقابت ها، گروهی خوبی پیش روی خود دارند و برای تیم مقتدر پپ، کار سختی نمی توان متصور شد.

بازنده ها

لیورپول

برندگان و بازندگان قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا

لیورپول فصل گذشته در دور گروهی با چاشنی شانس، در گروه مناسبی قرار گرفت و در نهایت هم توانست با موفقیت دور حذفی را پشت سر بگذارد و به فینال برسد، اما نایب قهرمان فصل گذشته، در این فصل در دور گروهی خوش شانس نبود.

آن ها پاریسن ژرمن مدعی را در مقابل خود می بینند و ناپولی هم با آنچلوتی که تجربه خوبی در اروپا دارد، رقیبی آسان نیست. پاریسن ژرمن اگرچه فصل گذشته هم در اروپا به توفیق نرسید ولی هر فصل در حال کسب تجربه بیشتر است و این فصل امیدوارند با حضور توخل و به لطف درخشش ستارگانی همچون کاوانی، امباپه و نیمار بتوانند در اروپا هم به توفیق برسند.

ژوزه مورینیو

برندگان و بازندگان قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا

مورینیو فصل قبل بعد از حذف از لیگ قهرمانان مقابل سویا مدعی شده بود که با این بازیکنان نمی تواند برای عناوین معتبر اروپایی بجنگد، حالا که او به دلیل عدم تقویت تیمش خیلی دلخور است و فصل را هم به بدترین شکل ممکن شروع کرده است، این قرعه کابوس مورینیو را بیش از پیش کرده است.

تیم آقای خاص باید به مصاف تیم چهارم لالیگا در فصل قبل برود که اصلاً تقابل اسانی به نظر نمی رسد. و از سویی جدال با یوونتوس قهرمان مقتدر فوتبال ایتالیا در فصول اخیر و تیمی که در سال های گذشته همواره جزو مدعیان لیگ قهرمانان بوده و به مراحل پایانی رسیده، بسیار سخت جلوه می کند. سخت تر این که حالا آن ها با رونالد تقویت هم شده اند و در پی دستیابی به جام گوش دراز هستند.

آیندهوون

برندگان و بازندگان قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا

شاید لقب نگون بخت ترین تیم در قرعه کشی این فصل لیگ قهرمانان، مستحق آیندهوون باشد، آن ها در تمامی سیدها با یکی از مدعیان جدی و نامدار فوتبال اروپا مواجه شده اند.

رقابت با بارسلونا که همیشه سخت بوده و جای بحث ندارد. تاتنهام نیز در فصول اخیر در لیگ قهرمانان، یقه تیم های بزرگ را گرفته و تیمی سرسخت نشان داده است. از طرفی اینتر هم در بازگشت به لیگ قهرمانان، امیدوار به نمایش هایی خوب است. شاید در بهترین حالت، آیندهوون امیدوار باشد که بتواند سهمیه لیگ اروپا را از گروه مرگ بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Neymar

      بارسا هم که هیچی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج