adexo3
۷۶۶۲۴۵
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

طلب دایی از پرسپولیس چگونه ۳۰ برابر شد؟

علی دایی طلبی بالای ۳ میلیارد تومان از پرسپولیس داشت که به خاطر قراردادهای سنگینش با این تیم بود. حالا هم گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس مدعی است که با دایی تسویه و پرونده بسته شده است.

خبرورزشی: علی دایی طلبی بالای ۳ میلیارد تومان از پرسپولیس داشت که به خاطر قراردادهای سنگینش با این تیم بود. حالا هم گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس مدعی است که با دایی تسویه و پرونده بسته شده است.

البته پیش از این هم منابع خبری از رضایت دادن دایی صحبت می‌کردند ولی انگار رضایتی در کار نبوده و دایی پولش را نگرفته است. خود دایی که دیروز مصاحبه کرد و گفت نمی‌دانم آقایان از کدام توافق حرف می‌زنند و چرا می‌خواهند مرا مقابل هواداران قرار بدهند؟!

فعلاً که ۳ سال از این سریال بی انتها گذشته و معلوم نیست چند سال دیگر و چند مدیرعامل دیگر را درگیر خود خواهد کرد اما جالب است بدانید که تنها یک طلب ۱۰۰ میلیونی مالیاتی طی یک شاهکار مدیریتی به معضلی ۳ میلیاردی بدل شده است.

در واقع علی دایی که در زمان محمد رویانیان قراردادی سه ساله با پرسپولیسی‌ها امضا کرده و بابت هر فصل حضور رقمی قابل توجه از این باشگاه دریافت می‌کرد پس از قطع همکاری در نیمه سال دوم مبلغ قرارداد خود را تا پایان سال از حمیدرضا سیاسی مدیرعامل وقت دریافت کرد، اما باقی ماندن یک طلب ۱۰۰ میلیونی مالیاتی از قراردادش باعث شد که او مبلغ سال سوم قرارداد خود را به همراه خسارات مربوطه از باشگاه پرسپولیس طلب کند و در شرایطی که به نظر می‌رسید باتوجه به حضور او در تیم فوتبال صبا در سال سوم قرارداد پولی به او تعلق نگیرد، اما کمیته انضباطی و استیناف رای خود را به نفع علی دایی صادر کرد.

البته موضوع علی دایی به مجادله شخصی او با علی اکبر طاهری نیز برمی گشت و او در نهایت و با کمک از قانون توانست حکمی سنگین و ۳ میلیاردی علیه پرسپولیس بگیرد که این حکم در کمیته استیناف نیز تایید شد. علی دایی سپس در برنامه نود نیز تاکید کرد از حق خود نخواهد گذشت و در پی ادامه درگیری با طاهری فشار بیشتری برای دریافت پول به پرسپولیس وارد کرد.

با این حال پس از تغییرات مدیریتی در این باشگاه و حضور حمیدرضا گرشاسبی مذاکرات میان طرفین برگزار شد و علی دایی رضایت داد ۱.۲ میلیارد تومان از پرسپولیس دریافت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      والا چی بگم
      نمیدونم این پولها خوردن دارد
      در قبال کار نکرده پول هم میخوند
      اونم چقدر یک میلیارد و دویست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تاسف واسه علی دایی
        دایی بعداز7 بازی اخراج شد3 میلیاردمیخواد دریغ از وجدان

      • بدون نام

        دایی داره عقده اخراج خفت بارشو توپرسپولیس جبران میکنه

      • بدون نام

        علی دایی پول پرست باید بره معرفت رواز امثال علی پروین علی کریمی یادبگیره

    • روحانی

      با دلار جهانگیری حساب کردن براش خودی اشکالی نداره.

    • بدون نام

      آقای دایی و امثال دایی باید بدونند که هرچه دارند از پرسپولیس دارند , ایشون که دم از وجدان میزنه کلاه خودش رو قاضی بکنه یه نیم نگاهی به نتایجی که با پرسپولیس گرفته بیندازه تا ببینه افتضاح ترین نتایج تاریخ پرسپولیس مربوط به زمان مربیگری اش بوده باختهای پی در پی رو فراموش نکردیم , کمی وجدان و انصاف هم خوب چیزیه

    • ایرانی.

      کثافت پول پرست.یکی نیست باین فردبگه توهرچه داری ازهمین پرسپولیسه.حالیش کنن وقتی توتیم بانک بازی میکردگمنامترین بوداوردنش پرسپولیس ماهوادارای احساسی بادش کردیم.کلایک فصل ونیم برای پرسپولیس بازی کرد.ووقتی شدمربی بازیکن سایپاشاخ شدبراپرسپولیس.کاری کردبانامردی شیث رضایی اخراج شدوقتی تیمش یک گل زدباندازه ی رکورددارپرش ارتفاع دنیاپریدهوا.وقتی دروازبان اخراج شدوپنالتی براسایپاگرفتن این باصطلاح پرسپولیسی خودش پشت توپ ایستاددروازبان جانشین حقیقی بودبازیر20 سال سن ودمش گرم پنالتی اونومهارکرد.نمیدونم بعضی هواداراچراتحویلش میگیرن.چرافک میکنن پرسپولیسیه دایی اصلاتعصبی به پرسپولیس نداره وازش نبایدانتظاری داشت وقتی باهمزباناهای خودش درگیرمیشه وای بحال پرسپولیسی که ادمش کرد. دم تراکتوریاگرم که هروقت تیمهای اون میرن تبریز .......بهش.

    • عمار

      همه به مفت خوری عادت کرده اند

    • هوادار

      اقای دایی خیلی بزرگ است ولی لجبازی ایشان بخاطربدقولی طاهری است گذشتش بیشترازاینهاس برای منه پیرمردثابت شدست مردبزرگی است یاعلی

    • بدون نام

      اقای گرشاسبی تورابه خدا مدیون هشتادمیلیون ایرانی هستی اگه به این لاشخورحتی یک ریال بدی اشکالی نداره بی خیال اسیا بزار حذف بشیم ولی باج ندیم

    • بدون نام

      علی دایی شناسنامه فوتبال ایرانه وتمام دنیافوتبال ایران روبانام علی دایی میشناسن علی دایی انسان بزرگ وشریفیست لطفن به اسطوره فوتبال ایران توهین نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج