۷۶۶۵۳۳
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

نکونام با استقلال به توافق نرسید!

باشگاه استقلال در مذاکرات اولیه به این مربی اعلام کرد چک بگیرد و رضایت دهد ولی نکونام این پیشنهاد را نپذیرفت.

خبر ورزشی: جواد نکونام سرمربی نساجی مازندران از جمله کسانی است که از باشگاه استقلال طلبکار است و به کنفدراسیون فوتبال آسیا هم نامه زده. این باشگاه از روز پنج‌شنبه گذشته به دنبال جلب رضایت نکونام افتاد ولی در نهایت موفق نشد.

نکونام چیزی حدود ۸۰۰ میلیون تومان از باشگاه استقلال طلبکار است. او در دوره مدیریت قبلی استقلال، چند بار وکیل خود را به این باشگاه فرستاد. چند بار هم با مسئولان استقلال تماس گرفت ولی به نتیجه‌ای نرسید.

پس از آن بود که در مصاحبه‌ای خطاب به هواداران استقلال گفت: «شما در جریان باشید که بار‌ها و بار‌ها در این زمینه اقدام کردم تا مشکلم حل شود. حتی ممنوع‌الخروج شدم ولی اقدامی نکردند، به همین خاطر مجبورم از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا پیگیری‌های لازم را انجام دهم.» با وجود نامه نکونام به کنفدراسیون باز هم باشگاه استقلال اقدامی نکرد.

هفته گذشته باشگاه ترجیح داد ابتدا سراغ دیگر بازیکنان سابق خود برود و از روز پنج‌شنبه گذشته سروقت نکونام رفتند. یکی از مسئولان استقلال در این‌باره می‌گوید: «تلاش کردیم با او توافق کنیم ولی موفق نشدیم.» خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد که سرمربی نساجی هم به خاطر رفتار‌هایی که استقلالی‌ها در یک سال گذشته با او داشته‌اند، تأکید کرده باید نقداً طلبش را پرداخت کنند.

باشگاه در مذاکرات اولیه به این مربی اعلام کرد چک بگیرد و رضایت دهد ولی نکونام این پیشنهاد را نپذیرفت. حالا استقلال یک هفته دیگر زمان دارد تا در این زمینه با او توافق کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهرام

      بنظرم حق باشگاه ها از جمله استقلال همینه که این نو کیسه ها شکایت کنن و منجر به محرومیت باشگاه بشه . این سزای مدیران است تا در قراردادها دقت کنن و پول یامفت برای چهارتا بازی به پیرمردها ندن .

    • بدون نام

      دستش درد نکنه کار خوبی میکنه تا این اقایان بفهمن که با گدایی نمیشه مدیریت کرد.اون بازیکنای که طلبشون و بخشیدن در حق استقلال ظلم کردن چون اگه اینکارو نمیکردن اقایان گورشون گم میکردن

    • مهدی

      روزنامه کثافت لنگی.
      ۳۲۵ میلیون ریختن به حسابش مالیاتش رو هم بعد می‌ریزند.اینطوری توافق کردن تا چشم کثیفت دربیاد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج