اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۶۶۶۵۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

CR۷ همچنان ناامیدکننده در یوونتوس

سومین حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب یوونتوس با وجود پیروزی تورینی ها مقابل پارما منجر به گل زنی ستاره پرتغالی نشد تا انتقادات از ستاره سال های گذشته رئال مادرید آغاز شود.

خبرگزاری مهر: نکته عجیب و قابل توجه از دست دادن موقعیت های متعدد گل زنی توسط رونالدو در این ۳ بازی بوده، بازیکنی که در رئال همواره شروعی طوفانی داشته و از کمترین موقعیت ها بهترین استفاده را می کرد حالا در یوونتوس بهترین و جدی ترین شانس های گل زنی طی ۳ بازی را از دست داده تا نقش پررنگی در کسب ۹ امتیاز و صدرنشینی بانوی پیر نداشته باشد.

همزمان با دعوای رسانه ای حامیان و مخالفان رونالدو پیرامون انتخاب بهترین بازیکن سال اروپا که به اظهار نظر عجیب وکیل رونالدو در خصوص مودریچ منجر شد و از سوی دیگر اعتراف آلگری به خشم و عصبانیت رونالدو از اهدای این جایزه به همبازی سابقش در رئال مادرید همچنین با انتشار برخی اخبار و مصاحبه ها پیرامون اختلافات وکلای رونالدو با باشگاه رئال مادرید ، عدم موفقیت ستاره پرتغالی در یووه تا اینجای کار فشار روانی را برای او بیشتر کرده وطبیعتا انتظارات را بالاتر برده است.

برخی از کارشناسان فوتبال انتقال به سری آ را تصمیم نادرست CR۷ می دانستند که ممکن است باعث افت این ستاره و پایان دوران درخشش او در سطح فوتبال جهان بشود و حالا تا پایان هفته سوم نمایش نا امید کننده رونالدو در یووه ادامه دارد. باید دید کریس رونالدو می تواند از این موقعیت سخت و البته فشار رسانه ای خارج شود؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رونالدو خودشو نابودکرد..بارفتنش ب لیگ ایتالیا..واقعا ناراحتم براش کریس دوست داشتنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج