اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۶۷۴۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سرمربی رئال به اولین هدفش در تیم رسید

رئال مادرید می‏‎خواست هر طور شده در ۳ بازی اولش در لیگ به ۳ برد برسد و با ۹ امتیاز راهی تعطیلات بین‎المللی شود و به خواسته‎اش هم رسید.

خبرگزاری مهر: خولن لوپتگی، سرمربی تازه‎وارد تیم فوتبال رئال مادرید پیش از این به وضوح گفته بود که هدف تیمش قهرمانی در لالیگا است. او شدیدا به دنبال قهرمانی در اسپانیا است و دلیلی هم نمی‏‎بیند که برای همه توضیح دهد چرا این عنوان برایش از باقی عناوین مهم‎تر است.

او اما به هدف اولیه‏ اش که شاید بتوان آن را اولین قدم در راه رسیدن به هدف طولانی‌‏مدت این بازیکن نامید، رسیده است. یعنی پیروزی در ۳ بازی از ۳ بازی قبل از تعطیلات بین‎المللی. دلیلش این است که کسب حداکثر امتیاز قبل از این تعطیلات برای تیم مفید بوده و باعث می‎شود تیم در حاشیه نرود و با انگیزه کامل به مصاف باقی بازی‎ها بعد از تعطیلات برود. از طرفی بازی‌ها بعد از تعطیلات بسیار فشرده می‏‌شود و مهم است که در بازی‌‎های اول تیم امتیاز از دست ندهد.

لوپتگی تشخیص داده بعد از جدایی رونالدو و زیدان و خارج شدن تیم از شرایط کهکشانی، خصوصا این که این تیم در سال‎های اخیر موفقیت‎های زیادی هم کسب کرده، احتمال افت انگیزه در بازیکنان زیاد می‎شود و به همین دلیل هم معتقد است برای بالا نگه داشتن انگیزه آن‌ها مهم‏ترین کار تلاش برای قهرمانی در لیگ است. در واقع او با این هدف‏گذاری امیدوار است فشار را از روی بازیکنانش بردارد.

در فصل گذشته تیم زیدان با ۴ امتیاز کمتر نسبت به بارسلونا به استقبال تعطیلات پیش‎‏فصل رفته بود. تیم او مقابل والنسیا و لوانته تساوی به دست آورده بود و در نهایت همین امتیازات از دست رفته کار را برای سفیدپوشان بسیار سخت کرد.

درباره لوپتگی باید این طور گفت، ۳ بازی، ۳ برد، ماموریت اولیه کامل شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج