اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۶۷۶۲۲
۱۶ نظر
۵۰۰۰
۱۶ نظر
۵۰۰۰
پ

کریمی: مظلومی حق دارد شکایت کند

کمک داور پیشین فوتبال گفت: از کسانی که بار دیگر درباره پرونده دربی سال ۶۹ به او تهمت زده‌اند، شکایت خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: پس از اشتباهی که مرتضی کریمی کمک داور دربی ۶۹ در سال ۸۹ مرتکب شد، بحث‌های زیادی صورت گرفت و بعدها این کمک داور مجبور به عذرخواهی از پرسپولیس شد. با گذشت سال‌ها از آن بازی، خبرهایی منتشر شد که این کمک داور از یکی از دوستان پرویز مظلومی سرمربی وقت استقلال، ۱۶ میلیون تومان به همراه یک تلویزیون ال سی دی تحویل گرفته است.

کریمی در واکنش به این موضوع گفت: اشتباه من در آن دربی، اشتباه انسانی و فنی بود. پس از ۲۰ سال زحمت در امر داوری، به قضاوت در دربی رسیدم و در صحنه آفساید منجر به گل پرسپولیس مرتکب اشتباه شدم. اشتباه دیگرم این بود که بلافاصله عذرخواهی نکردم و زمان برد تا این کار را انجام دهم.

وی افزود: چند سال بعد و پس از درگیری محسن قهرمانی با علی دایی در بازی پرسپولیس و سپاهان، فردی علیه من در یکی از رسانه‌ها این موضوع را مطرح کرد که بنده به خاطر آن دربی ۱۶ میلیون تومان به همراه یک ال سی دی تحویل گرفته‌ام. بلافاصله از آن فرد شکایت کردم.

بعدها مشخص شد که گفته بودند فایل صوتی کریمی برای گرفتن این پول را دارند، اما پس از شکایتم، گفتند که فایل صوتی نداریم و فقط این موضوع را شنیده‌ایم! پس از شکایتی که در دادگاه فرهنگ و رسانه کردم، سراغم آمدند و عذرخواهی کردند و من هم شکایتم را پس گرفتم.

کمک داور پیشین فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: امروز متوجه شدم که بار دیگر این پرونده راه افتاده و چنین موضوعی منتشر شده است. قرار نیست هر بار مطلبی نوشته شود و سپس عذرخواهی کنند. فردا صبح از کسانی که این مطالب را منتشر کرده‌اند، شکایت می‌کنم. اگر تخلفی کرده‌اند، تنبیهم کنند، معاون رئیس جمهور را دادگاهی می‌کنند، من که عددی نیستم. من اشتباه انسانی مرتکب شدم، نه تخلف.

کریمی در واکنش به ناراحتی پرویز مظلومی از او گفت: او حق دارد ناراحت باشد. نه پول دیدم، نه ال سی دی. در دیداری که میلیاردی ارزش دارد، چرا حرف از ۱۶ میلیون تومان می‌زنند؟ آیا عقل این را می‌گوید؟ کدام عاقلی پس از تخلف می‌گوید این کار را کرده؟ این کار خودزنی نیست؟

در ضمن تیمی که دقیقه ۵ گل بزند، حتما برنده دربی می‌شود؟ من فقط اشتباه دید داشتم، اما چرا سعی می‌کنند به تخلف ارتباط دهند؟ آبروی مظلومی را هم برده‌اند و او حق دارد ناراحت باشد. مظلومی می‌تواند از من شکایت کند و من هم از کسانی که دوباره این مطالب را نوشته‌اند، شکایت خواهم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی مختاری خواه(دزفول)بختیاری(قلعه طوق)

      بیشرفا دیدن گند داورا ضد استقلا درومده و اون محسن قهرمانی لنگی اعتراف کرده سریع شروع کردن به خضعبلات سرهم کردن که مثلا بر ضد لنگ هم بوده خخخخ رررررررر خودتونین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حاج فتل کجایی که تیم مافیایی دوران مدیریتت توزرد ازآب دروامد
        خداجای حقه 4 داربی را بااین کثافت کاری بردین

      • بدون نام

        خبر رسیده حاج فتل همچنان داره رو فتوشاپه اون گل محمدنوری به استقلال تو داربی کارمیکنه خخخخخخ

      • بدون نام

        انفجار پرویز کلا گیس

      • بدون نام

        بزن دست قشنگرو
        بعدازروشدن پرونده اسطوره دوپینگ خون توداربی خرید داورهم روشد
        هنوزمونده حقایقی روکه مردم بفهمن تو دولت داش محمود کفاشیان استقلالی با مافیای حاج فتل کیسه کشا چه داربی هایی روباهمت داورها بردن وچه جامهای آلوده ای کسب کردن

      • بدون نام

        فتحی مدیردلال استقلال تودوران مدیریتش3 داربی پرسپولیس روبازنده کرد وزارت اسقتلالی ورزش بهش پاداش داده مدیریت تیم کیسه

      • بدون نام

        انگل خان تمام داوری وفدراسیون پشت کیسه لعنتی بود حالا گندش دراومده فشار بهت اومده خاک برسر اگه مردین تو میدون نتیجه بگیرین نه مثل یه اشغال

    • مهدی مختاری خواه(دزفول)بختیاری(قلعه طوق)

      با این چرت و پرتا نمیتونین گند ضد داوری ها بر علیه استقلال رو پاک کنین ، اینو از کجاتون درآوردین ؟ کم کم بو گندکاریاتون داره در میاد الکی خضعبلات سر هم نکنین که مثلا بر ضد لنگ هم بوده ، چرا تا قبل از اعتراف داور محبوبتون (محسن قهرمانی ) اینارو نمیگفتین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برین جمع کنین که تا بوده لنگیا اینجوری قهرمان شدن و داورای لنگی و دستهای پشت پرده هم همیشه ضد استقلال بودن ، برین جمع کنین الکی هم اسم این بنده خدارو نیارین انگار یادمون رفته بازی که لنگ چهار به دو برد چندتا پنالتی نگرفتن برا استقلال و دو سه تا از لنگیا میبایستی اخراج میشد و یا گل سید بلال که با خطا رو رحمتی و بازیکن استقلال زد و افغانی صحیح اعلامش کرد ، برین جمع کنین ، خ ر خودتونین

      پاسخ ها

      • ایرانی.

        اخه چرااینقدشماکیسه پرروتشریف دارید.یاروداره راستشومیگه سوزش دارین پماددرخدمته تاگرونترنشده چندتابخریدچون حالاحالاهانیازدارید.

    • امید

      بالاخره ماه پشت ابر نموند و مشخص شد که چطوری اون افساید رو نگرفتی . ما از تلویزیون سیاه و سفید بازی رو نگاه کردیم دیدیم آفساید است شما چه جوری نتونستید تشخیص بدین ؟!!!!

      پاسخ ها

      • مهدی

        خفه شو کثافت لنگی.با مافیای رسانه ای نمیتونید گند کاریتونو بپوشونید.
        سوگلی حکومت لنگ مافیا.

    • aaaaaa

      دستور از وزارت کیسه اومد ببند تو هم رشوه را منکر شدی خوبه اشتباهت را منکر نشدی . وزارت کیسه امروز و وزارت کیسه اونروز و فتو شاپوالله و مظلومی و فتحی و.کمیته داوران و... پیوندتان مبارک البته نباشد . هم خودتان و هم خانواده تان انشاءالله تقاصش را پس میدهید و نیز انهاییکه 4 بازی پرسپولیس را 3 بر 0 به ناحق بازنده کردند لعنت خدا باد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین

    • بدون نام

      رسوایی لنگیون!

    • بدون نام

      ببینم فتل فتوشاپ الان چقدر بهت داد تا بزنی زیرش و بگی دروغ گفتم ،

    • بدون نام

      ای تف برشرف آنهای که میگن فدراسیون پرسپولیسیه ببینن با چه زدبندهای به پرسپولیس باخت میدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج