اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۶۸۲۳۹
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

تونی کروس و رد ادعاهای مسوت اوزیل

تونی کروس، ستاره تیم ملی آلمان، با رد اتهام نژادپرستی در فدراسیون فوتبال آلمان که توسط مسوت اوزیل مطرح شد، تاکید کرد که تیم ملی این کشور ثابت کرده که الگویی برای جامعه آلمان است.

ورزش سه: تونی کروس، ستاره تیم ملی آلمان، با رد اتهام نژادپرستی در فدراسیون فوتبال آلمان که توسط مسوت اوزیل مطرح شد، تاکید کرد که تیم ملی این کشور ثابت کرده که الگویی برای جامعه آلمان است.

انتشار عکسی از اوزیل در کنار رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، پیش از رقابت های جام جهانی، انتقادهای زیادی را به همراه داشت و پس از حذف آلمان از این رقابت ها، این انتقادها هم اوج گرفت.

در نهایت اوزیل با انتشار بیانیه ای تند و متهم کردن مدیران فدراسیون فوتبال آلمان به نژادپرستی، اعلام کرد دیگر برای تیم ملی این کشور به میدان نخواهد رفت؛ اتهاماتی که کروس آن را بی اساس دانست.

تونی کروس و رد ادعاهای مسوت اوزیل

او به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم ادعاهای اوزیل، چیزی در مورد فوتبال آلمان نمی گوید. برای سال ها، ما دقیقا مخالف آنچه گفته شد را ثابت کردیم. این یک موضوع شخصی بود، یک مورد ویژه که من چند هفته قبل نظرم را در مورد آن بیان کردم.

به طور ویژه، در مورد ادعا نژادپرستی به فدراسیون فوتبال آلمان و رئیس آن، من تنها می توانم آن را رد کنم.

فکر می کنم ما برای سال ها، خلاف این ادعا را ثابت کردیم. ما به عنوان تیم ملی، الگویی برای همه جامعه بودیم و نشان دادیم که چطور مهاجران می توانند جا بیفتند. بازیکنانی از فرهنگ های مختلف در تیم پذیرفته شدند و با هم یک تیم ساختند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج