۷۶۹۲۴۱
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

بازیکنانی که دعوت کی‌روش را نپذیرفتند

 آزمون اولین بازیکنی نبود که دعوت کی‌روش را نپذیرفت.

وب‌سایت نود: تمرینات تیم ملی برای برگزاری بازی دوستانه مقابل ازبکستان امروز پیگیری می‌شود. کی‌روش ۲۵ بازیکن را همراه خود به تاشکند می‌برد که در این جمع نام سردار آزمون دیده نمی‌شود. آزمون که چند سالی است مهاجم اصلی تیم ملی فوتبال ایران بوده، بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از بازی‌های ملی خداحافظی کرده و دعوت کی‌روش برای بازگشت به تیم ملی را هم نپذیرفته است.

از زمان حضور کی‌روش در تیم ملی دو بازیکن دیگر هم شرایطی شبیه به آزمون داشته‌اند. البته این دو بازیکن از نظر بازی در تیم ملی در زمان کی‌روش مانند آزمون نبوده‌اند؛ یعنی بازیکن اصلی تیم ملی بوده، بتوانند فیکس بازی کنند و دست رد به دعوت سرمربی تیم ملی بزنند.

محرم نویدکیا کاپیتان با سابقه‌ی باشگاه سپاهان که یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان بود، اولین بازیکنی شد که دعوت کارلوس کی‌روش برای حضور در تیم ملی را نپذیرفت.

بازیکنانی که دعوت کی‌روش را نپذیرفتند

او که در خردادماه سال ۹۰ بعد از مدت‌ها به اردوی تیم ملی دعوت شد، در نامه‌ای به رییس فدراسیون فوتبال نوشت: «در چند سال اخیر بابت آسیب ‌دیدگی‌های فراوان، جراحی‌های زیادی را انجام داده‌ام.

بازیکنی که به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود باید با تمام وجود و در صحت و سلامتی کامل در خدمت آن تیم باشد و اینجانب به جهت پزشکی و شرایط جسمی‌ام امکان حضور در تمرینات پرفشار را ندارم، لذا یک‌بار دیگر ضمن تشکر از آن مجموعه محترم و شخص جناب آقای کی‌روش سرمربی محترم تیم ملی، مراتب عذرخواهی خودم را از حضور در تیم ملی اعلام و صمیمانه از تمام وجودم آرزوی موفقیت و پیروزی برای تیم ملی کشورم را دارم.»

بعد از نویدکیا یکی دیگر از بازیکنان حاضر در دو تیم سرشناس اصفهانی هم با وجود دعوت از سوی کی‌روش، حاضر نشد در تمرینات تیم ملی شرکت کند و از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

قاسم حدادی‌فر کاپیتان ذوب‌آهنی‌ها که همراه با تیم ملی و با هدایت کارلوس کی‌روش در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل حضور داشت، بعد از فینال جام حذفی و قهرمانی با ذوب‌آهن در خرداد ماه سال ۹۴ به اردوی تیم ملی دعوت شد که دعوت کی‌روش را نپذیرفت.

حدادی‌فر در بخشی از بیانیه‌ای که در مورد خداحافظی‌اش از بازی‌های ملی منتشر شده بود، نوشته بود: «این حقیر در طی دوران فوتبال خود در حدود ۵ سال تجربه همراهی تیم ملی بزرگسالان ایران در میادین مختلف را داشتم و این اتفاق بی تردید بزرگترین رخداد زندگی ورزشی من بوده و خواهد بود که تا ابد به آن خواهم بالید.

خوشبختانه با وجود اینکه در آخرین اردوی تیم ملی کشورمان توسط سرمربی محترم تیم ملی به اردو فراخوانده شدم اما علیرغم میل باطنی و با در نظر گرفتن جمیع شرایط تصمیم گرفتم در پی صحبت با سرمربی محترم تیم ملی از طریق مترجم ایشان،‌ آقای آرین قاسمی و جلب رضایت کی روش، از حضور در اردوی تیم ملی در این مقطع عذرخواهی کنم.

سرمربی محترم تیم ملی ایران با شنیدن دلایل اینجانب و با برخوردی کاملاً‌ حرفه ای و پذیرش دلایل بنده از من خواست در این مقطع به استراحت بپردازم که در همین جا لازم می دانم از این مربی فرهیخته و بزرگ به خاطر درک شرایط بنده و همراهی هایش، تشکر نمایم».

غیر از این دو بازیکن و در زمان سرمربیگری کی‌روش در تیم ملی بازیکنان دیگری هم مثل فرهاد مجیدی، مهدی رحمتی و... بودند که با نوشتن نامه و یا بیانیه از بازی‌های ملی خداحافظی کردند اما شرایط آن‌ها شبیه به این دو بازیکن که در اصفهان توپ می‌زدند، نبود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      معلوم که کاپیتان های تیمهای ذوب اهن وسپاهان ازهمه جهت از بقیه یه سروگردن بالاترند
      افرین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بلب بلب بلب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج