adexo3
۷۷۰۱۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

تاج: اداره فوتبال با این شرایط غیرممکن است

رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید با شرایط ارزی موجود برای این فدراسیون اداره آن امری غیرممکن است.

ایسنا: مهدی تاج در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۶ سال اظهار کرد: در حال حاضر ما در بخش بانوان در تمام رده‌ها در مسابقات شرکت می‌کنیم تا بتوانیم شرایط‌مان را بهتر کنیم. ما در فوتسال وضع‌مان خوب است اما در فوتبال جای کار داریم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره مشکلات ارزی این فدراسیون برای تامین هزینه‌های تیم ملی بزرگسالان توضیح داد: ما برای تامین ارز مشکل داریم و مسئولان تصمیم‌گیرنده همه واقعیت‌های جامعه را ندیده‌اند و به شادی مردم اهمیت ندادند.

تاج: اداره فوتبال با این شرایط غیرممکن است

آنها در حالی که باید به این مسائل دقت می‌کردند، این کار را انجام ندادند. مگر می‌شود که ما حقوق کی‌روش را از بازار آزاد تامین کنیم؟ یا حقوق آقای کرانچار را از بازار ارز آزاد تهیه کنیم؟ تهیه این مقدار ارز خیلی سخت است. من نمی‌دانم اگر دیروز ارز خریدیم ما را به قاچاق ارز متهم می‌کنند یا نه؟ در حال حاضر در بن‌بست قرار داریم و اداره این فوتبال با این شرایط غیرممکن است. با این حال به راهمان ادامه می‌دهیم تا شاید مشکلات حل شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا در نهایت کی‌روش با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد یا نه، گفت: درباره این موضوع به توافق رسیدیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روحانی

      وقتی مردم نون ندارند بخورند چرا باید خرج یک مشت آدم که دنبال یک توپ می دوند را از بیت مال بدهند خوب هرکی فوتبال دوست داره از جیب خودش پولش را پرداخت کنه.

    • بدون نام

      عکس آقای تاج گویای مشکلات فدراسیون است ...از راحت نبودن بهنگام عکس گرفتن ...

    • بدون نام

      چطور برای سوگلی وزیر ورزش کیسه کش دلار دولتی جور میشه اما برای فدراسیون و تیم ملی خیر؟ یعنی اینقدر ناز سوگلی خریدار داره؟

    • بدون نام

      شادی مردم تامین ارز فوتبالیست ها نیست .... شادی مردم تامین مایحتاج زندگی روزانه امید به آینده تامین ارز دارو هست ... چقدر شماها وقیح شدین میلیاردی از جیب مردم خرج این فوتبال بی خاصیت میکنید و آخر طلبکار هم میشین

    • بدون نام

      برخی از حرفهای تاج درسته و پولهای نجومی در همین فوتبال بی صاحب جابجا میشه اما با این وجود پول زیادی هم در اختیار فدراسیون هست که به علت نداشتن مدیریت صحیح و عدم قانون و قانونمندی ، اکثریت مبالغ صرف فوتبال و باشگاهها نمیشه اصلا معلوم نیست که پولا چجوری دود میشه و میره هوا

    • شهرام

      جناب تاج . کی بشما گفته که دوباره کیروش رو بیارین ؟ این شما هستین که باید وضع مملکت و دولت رو در نظر بگیرین . هشت ساله که پول و ارز بی زبون رو خرج آدمی میکنین که نه ادب داره و نه سواد فوتبال . چرا ؟؟؟؟؟؟ این شما هستین که باید عاقلانه تصمیم بگیرین که نمیگیرین . چون مگه میشه که هشت سال یه مربی نتونه یه جام یا لااقل یه نتیجه درخور توجه بیاره ولی هنوز فدراسیون دنبالش باشه که برگرده . جناب تاج . مربی های داخلی در جام ملتها نتایجی به مراتب بهتر گرفته و میگیرن ضمن اینکه نتایج تیم در جام جهانی هم یکسان بوده با مربیان داخلی . این چه اصراریست که شماها دارین . دوستان دیگرتان در دولت دستور دادن که مردم باید تحمل کنن اوضاع اقتصادی فعلی رو . باشه قبول . اما این عین قساوت و بیفکریست که مردم تحمل کنن ولی شما و دوستانتان تمام هم و غمتان خوراندن ارز گران به یک مربی بیسواد باشد . لطفا در سخنانتان دقت کنید و در تصمیم گیریهایتان تجدید نظر کنین .

      پاسخ ها

      • arta

        تو فکر کردی مربی ایرانی کمتر میگیره؟ فکر کردی قلعه نویی و دایی و... پول نمیگیرن؟ تو فکر کردی زمان قدیمه؟ فکر کردی تو جام جهانی با اوت دستی و سانتر و کرنر میشه با پرتقال یک یک کرد؟ شماها دیگه کی هستین؟ اگه ایران تو تمامه زمینه ها چه سیاسی چه اقتصادی چه ورزش به جایی نمیرسه فقط و فقط دلیلش امثاله تو هستن که مشتی نمونه ی خرواری.. فقط غر میزنین.. فرقی هم نمیکنه چی باشه.. هر موضوعی باشه فقط غر... این مسول بیاد غر میزنین.. عوض شه اون یکی بیاد غر میزنین.. رئیس جمهور عوض شه باز نق میزنین.. یکی دیگه بیاد باز ناله میکنین.. خسته نشدین از اینهمه بی فکری؟

      • بدون نام

        بله. شما که تا قبل از کیروش حتی به تیم جوانان عربستان در تهران با مربی ایرانی باختید . کی می تونستید حتی تو خواب مراکش رو ببرید و از پرتغال قهرمان اروپا نتیجه مساوی بگیرید؟

    • بدون نام

      انگار ارز گران شده وچیزی برای اختلاص نمی ماند

    • بدون نام

      عرضه نداری برو،تمام فدراسیون های دنیا بهترین در امد و از فوتبال دارن و هیچ نیازی به دولت ندارن اقای تاج عرضه ندارید لطفا برید تا کسانی که میتونن بیان
      اقای دادکان چطور مدبریت کرد؟اقای تاج این کاره نیستید نه خودت نه اطرافیانت اگه ی جو معرفت داشته باشی همین فردا استعفا میدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج