adexo3
۷۷۰۵۷۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انتقاد کوپر از خط حمله ازبکستان

سرمربی نامدار تیم ملی ازبکستان در نشست مطبوعاتی خود با خبرنگاران ازبک به آنها وعده داد تیمش را به سرعت جوان تر و بهتر کند.

ورزش سه: سرمربی نامدار تیم ملی ازبکستان در نشست مطبوعاتی خود با خبرنگاران ازبک به آنها وعده داد تیمش را به سرعت جوان تر و بهتر کند.

هکتور کوپر آرژانتینی که سابقه هدایت تیم های بزرگی مثل اینتر را در کارنامه اش دارد و زمانی از بهترین مربیان دنیا شناخته می شد درباره بازی امروز مقابل ایران گفت: قبل از هر چیز باید بگویم تیم دو نیمه متفاوت را به نمایش گذاشت اگرچه نباید نقش حریف را فراموش کرد اما خستگی تیم در نیمه دوم برای من تازگی داشت و شاید من مقصر آن باشم چراکه ما به اندازه کافی به تمرینات بدنی در اردوی آماده سازی توجه نکردیم.

نمایش خط دفاع تیم بهتر از گذشته بود و در خط حمله کار زیادی برای انجام دادن داریم.

کوپر ادامه داد: ما به ایران حمله زیادی نکردیم و نتیجه خوبی هم به دست نیاوردیم اما برای اینکه یک خبر خوب به شما بدهم، باید از جوان هایی صحبت کنم که به تیم اضافه شده اند. بعد از دو مسابقه دوستانه من به زمان بیشتری برای آشنایی با بازیکنان و پست آنها احتیاج دارم و البته بازیکنان جدیدتری هم در اردوهای بعدی دعوت خواهند شد.

وی همچنین اظهار داشت: در بازی قبلی من روی بخش دفاعی تمرکز کردم و امروز هم با ۴ بازیکن حمله کردیم. امروز ما برابر یکی از تیم های قدرتمند آسیا بازی کردیم،

کی روش ۷ سال است با آن ها کار میکند اما من ۱۴-۱۵ روز است تیم را تحویل گرفته ام. مهم تر از همه، من فهمیدم که اشتباهاتی داشتیم. چند بازیکن مورد نیاز من نخواهند بود و در نیمه دوم بد بازی کردیم، من مجبورم این کار را انجام دهم (خط زدن برخی بازیکنان).

سرمربی ازبکستان در پایان راجع به زمان لازم برای آماده سازی تیم اظهار داشت: وقت برای آماده سازی تیم کافی است. نظر و حدس من این است که مشکلی نخواهد بود. من شروع به دیدن بازی های ازبکستان می کنم و بازیکنانی را می بینم که می توانند قوی باشند و تیم را تقویت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج