۷۷۲۷۴۷
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

یکه: زدن ۳-۴ گل به السد امکان ندارد

پیشکسوت آبی پوشان گفت: السد خیلی حرفه‌ای تر و قوی تر از آن است که استقلال بتواند ۳-۴ گل در قطر به آن تیم بزند و حذف آبرومندانه بهترین گزینه برای شفر است.

خبرگزاری مهر: مرتضی یکه اظهار داشت: با آن بازی که من از السد در تهران دیدم به این باور رسیدم که فاصله این تیم با استقلال از نظر فوتبالی حتی شاید بیشتر از ۳ گل باشد. از نظر فوتبالی محال است ما بتوانیم ۳ یا ۴ گل به این تیم در بازی برگشت بزنیم. ممکن است شفر بخواهد در قطر دست به یک بازی انتحاری بزند که این بدترین حالت است چون احتمال این که در این صورت با تعداد گل بالا بازی را ببازد زیاد است.

مهاجم سابق آبی پوشان اضافه کرد: به اعتقاد من شفر باید اولویتش را بگذارد روی گل نخوردن و کم گل خوردن. حذف آبرومندانه بهتر از این است که در قطر هم سه چهار گل بخورند و با روحیه‌ای غیر قابل بازسازی به تهران بازگردند.

وی افزود: شفر باید برنامه‌اش اینگونه باشد که در قطر یک نتیجه معقول بگیرد و با حذف آبرومندانه به ایران بازگردد و تمرکزش را بگذارد روی لیگ. در غیر اینصورت هم آسیا را از دست داده و هم لیگ را از دست می دهد.

پیشکسوت استقلال در خصوص استفاده از رحمتی یا حسینی در این بازی بیان داشت: اگر اشتباه بزرگ رحمتی در ورزشگاه آزادی نبود شاید آن بازی مساوی می‌شد حالا شانس استقلال دو چندان بود. من توانایی‌های رحمتی را کتمان نمی‌کنم اما بهتر است در این بازی از حسینی استفاده شود. اگر رحمتی در این بازی هم گلهای زیادی بخورد بازگشت او به شرایط ایده آل خیلی سخت می شود و در این صورت ما هم حسینی را از دست می دهیم و هم رحمتی را.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لنگ سوخته

      کامبک میکنیم و ۵ بر۰ مییریم

    • فرهاد

      از این طرز فکر مربی و کارشناس های ایرانی متنفرم که اول گل نخوریم و حذف ابرومندانه و ...بنظر من برن مردونه بجنگن هر نتیجه ای رقم خورد مهم نیست بالاتر از سیاهی رنگی نیست

    • ایرانی

      مهاجم سابق آبی پوشان؟!!!!!

      مرتضی یکه شاهینی الاصل است
      شعور ورزشیتون کو؟!!!!









      .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج