adexo3
۷۷۳۱۹۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کفاشیان: فوتسال آسیا در اختیار ماست

رئیس سازمان لیگ فوتسال گفت: فوتسال ما این جایگاه را دارد که در جهان نیز برترین باشد که این برترین بودن با تلاشهای مستمر بازیکنان تیم ملی رخ خواهد داد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با حضور در جمع ملی پوشان فوتسال گفت: به جامعه فوتسال به خاطر حضور شما که برتررین ها هستیند تبرک می گویم.

در طول سالهای مدیریت در ورزش، معتقدم فوتسال یکی از بهترین تیم ها و بازیکنان را دارد و ما قدردان شما بازیکنان و کادر فنی پر تلاش هستیم. باید در حد توانمان از زحمات شما قدرشناسی کنیم و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به مشکلات موجود تمام سعیمان این است که برنامه های فوتسال و دیدارهای تدارکاتی را پیش ببریم تا کادر فنی به اهداف خود برای حضور موفق در رقابتهای مهم جهانی برسد و بازیکنان آمادگی لازم را داشته باشند.

رییس سازمان لیگ در ادامه بیان کرد: سعی ما بر این است که لیگ را به بهترین شکل ممکن پیش ببریم. حضور فعال شما در لیگ و بعد از آن در تیم ملی باعث می شود تا فوتسال پویایی داشته باشیم. در سطح آسیا فوتسال در اختیار ما است. در سطح جهان هم سوم هستیم و باید بهتر از این باشیم. فوتسال ما جایگاه این را دارد که در جهان نیز برترین باشد که این برترین بودن با تلاشهای مستمر شما بازیکنان رخ خواهد داد.در واقع موفقیت فوتسال مرهون تلاشهای بازیکنان و کادر فنی است.

وی در پایان گفت:حضورم در جمع شما به این دلیل است از زحماتتان تقدیر و تشکر کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج