adexo3
۷۷۳۳۱۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

خروج اسماعیلی از رقابت بهترین پاسورهای آسیا

هافبک استقلال در بازی دیشب تیمش برابر السد موفق تر از یکی از بهترین پاسورهای تاریخ فوتبال دنیا بود اما رویای رسیدن او به عنوان آقای پاس گلی آسیا در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات متوقف شد.

ورزش سه: فرشید اسماعیلی در این فصل لیگ قهرمانان آسیا یکی از ارکان صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی بود، بازیکنی که تا قبل از بازی شب گذشته و با وجود محرومیت از بازی اول دور گروهی با ۴ پاس گل در رده دوم بهترین پاسورهای آسیا قرار داشت و شفر برای بازگرداندن نتیجه بازی روی درخشش او حساب ویژه ای باز کرده بود.

نکته مهم این که سایت AFC پیش از بازی رفت استقلال- السد با مقایسه عملکرد ژاوی و فرشید اسماعیلی به عنوان مغز متفکر دو تیم پرداخته بود و مدعی شده بود برنده این دوئل می تواند باعث صعود یکی از دو تیم به مرحله نیمه نهایی شود.

در بازی رفت و در شبی که استقلال نمایش دور از انتظاری داشت ژاوی پاس گل دوم را به بغداد بونجاح داد تا در تعداد پاس گل با هافبک شماره ۸ استقلال برابر شود.

خروج اسماعیلی از رقابت بهترین پاسورهای آسیا

اما در بازی برگشت این فرشید اسماعیلی بود که توانایی های خود را به رخ یکی از بهترین پاسورهای تاریخ فوتبال جهان کشید و در شبی که ژاوی در محاصره خط هافبک استقلال گرفتار شده بود، پاس گل دوم تیمش را به تبریزی داد، پاس گلی که منجر به جبران نتیجه بازی رفت نشد و در نهایت آبی ها وداع تلخی با این بازی ها داشتند.

در شبی که به گفته شفر ژاوی با اعتراض های پرتعداد خود به داور باعث اخراج چشمی شد، فرشید اسماعیلی در زمین فوتبال توانایی های خود را نشان داد و موفق شد استقلال را تا آستانه بازگرداندن به بازی جلو ببرد.

اسماعیلی با پاس گلی که دیشب داد کیم شین ووک از جونبوک موتورز کره جنوبی در عدد 5 در صدر جدول برابر شد اما این بازیکن کره ای می تواند آمار خود را در بازی های بعدی بهتر کنند اما با پایان کار استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، رویای ستاره جوان این تیم هم برای رسیدن به عنوان بهترین پاسور آسیا به پایان رسید.

خروج اسماعیلی از رقابت بهترین پاسورهای آسیا

اسماعیلی که این روزها توانسته به عنوان یک ستاره نام خود را مطرح کند، حالا باید به فکر لیگ برتر باشد و کمک کند رویای چهارمین قهرمانی آبی ها در این مسابقات را محقق کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اس اس

      دمش گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج